خبرهای داغ:
سردار مولوی:

چرا همسوی حرکت فتنه گران درعاشورا سخن می گویید/ با چه مجوزی اسلام آمریکایی را ترویج می کنید؟

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: آن کسی که اعلام می کند رقصیدن زن و مرد با اسلام مغایرتی ندارد دقیقا همان حرکت نفوذ دشمن است و این حرفها، همان حرکت فتنه گران در حادثه عاشورا بود که رقصیدند و اهانت کردند.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۸۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مولوی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و اولین فرمانده بسیج شهرستان قاین در جمع نیروهای بسیجی شرکت کننده در رزمایش راهیان بیت المقدس اظهارداشت: هر انسانی به طور طبیعی در فضایی که زندگی می کند دوست دارد یک نقش و وظیفه ای را برعهده بگیرد . در این میان کسانی هستند که وظیفه فردی نسبت به خود و خانواده دارند و برخی در دستگاههای اجرایی وظیفه ای را برعهده دارند که بایستی پاسخگوی ارباب رجوع باشند .

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: در همه وظایفی که بر عهده انسان است وظایفی بیشتر خودنمایی می کند و خود را نشان می دهد و آن حرکت داوطلبانه و جهادگونه و ارزشی است که امتیازش مافوق امتیاز فردی در یک فضای اجتماعی است.

وی متذکر شد: از این حرکت داوطلبانه و حضور آگاهانه به عنوان بسیج نام می بریم و بسیج و بسیجی کسی است که داوطلبانه، آگاهانه و ایثارگرانه یک کاری را انجام میدهد که سرآمد همه کارها باشد و نتیجه آن بدون تردید اجر و پاداشی است که ثبت وضبط می شود.

وی افزود: آنچه در انقلاب اسلامی ما اتفاق افتاد این است که امروز به برکت آن نظام ما و انقلاب ما دستاورد حاصل خون شهدا است و منجر به این شد که این تفکر توانست هم در میدان دفاع و هم در عرصه نبرد با دشمنان لحظه به لحظه در صحنه با قدرت بدرخشد و این قدرت یک نیروی انقلابی راستین است.

مولوی ادامه داد: وقتی گفته می شود یک نیروی انقلابی راستین ممکن است عده ای مدعی باشند که انقلابی هستیم اما حرکاتشان انقلابی نباشد و یا شعور انقلابی نداشته باشند در حالی که وقتی یک بسیجی پا به میدان انقلاب می گذارد باید آزادی خواه باشد و منش آزادی خواهی که راه امام بود و اندیشه مقام معظم رهبری است در این عنصر انقلابی متبلور شود و آزادانه بیندیشد و آزادانه عمل کند و آزادانه اقدام نماید.

سردار مولوی با تاکید بر اینکه یک شخص انقلابی باید عدالت محور باشد و عدالت محوری مبنای رفتار یک انقلابی راستین است بیان داشت: بسیاری از افراد در طول 38سال پس از پیروزی انقلاب ودر مناسبت های مختلف و در جایگاههای متفاوت صحبت از عدالت کردند اما خودشان مظهر بی عدالتی بودند و عدالت را کشتند و به عدالت ظلم کردند و شعارشان مبتنی بر تفکر انقلابی نبود بلکه مبنی بر تفکر شعاری بود.

وی ادامه داد: یک شخص انقلابی راستین باید استقلال فکری داشته باشد استقلال فکری با یک مبنای اعتقادی درست . درحالی که برخی راست گرا و برخی چپ گرا هستند و یکی هم شرق گراست و دیگری غرب گرا و برخی اندیشه های مدگرایی دارند درحالی که یک فرد دارای اندیشه انقلابی راستین مبنای استقلال فکری خود را اسلام انقلابی میداند نه اسلام آمریکایی و انگلیسی .

وی تاکید کرد: پایبندی به انقلاب و ارزشها از دغدغه های پیش روی کشور و ملت و مورد تاکید رهبری است .

سردار مولوی گفت: یکی از عرصه هایی که نیازمند شناخت دقیق دراین برهه از انقلاب است مسئله نفوذ است و یکی از این موارد نفوذِ فرصت طلبان در شرایط مختلف است و فرصت طلبان چه افرادی هستند؟

وی خاطرنشان کرد: جامعه شناسان علوم سیاسی می گویند "برخی از این فرصت طلبان دارای اعتقاد درستی هستند و با تغییراتی که در رفتار مدیریتی به وجود می آید تغییر چهره می دهند و شعارهایی می دهند که می خواهند با جامعه خود را تطبیق دهند و اینها انقلابی راستین نیستند و اینها خود را با فضای سیاسی همراه می کنند". گروهی دیگر صرفا به دنبال جاه طلبی و قدرت طلبی هستند و به دنبال جاه و مقام هستند .

اولین فرمانده بسیج شهرستان قاین گفت: آنهایی که فرصت طلب هستند به دنبال نفوذ در بخش های مختلف انقلاب هستند که بتوانند انقلاب را از درون استحاله کنند و گفتمانی را به وجود آوردند که جامعه فکر کند حرف انقلاب است و در کنار انسان های فرصت طلب انسان هایی هستند که رجعت تدریجی به سمت ارزشهای منحوس دوره های قبل را دارند و این کار عناصر نفوذی است .

رجعت تدریجی به آن چیزی که در جامعه امروزی ارزش نیست و در گذشته های قبل از انقلاب به عنوان ارزش به آن نگاه می کردند و می خواهند آن را ترویج دهند گفته می شود.

وی افزود: برخی تابلو به دست نگرفته اند که ضد انقلاب هستند اما حرفهایی که می زند حرکت ضد انقلاب است .

این رزمنده دوران دفاع مقدس اظهارداشت: اگر مشاهده می کنیم که توسط همین عناصر نفوذی؛ رفاه طلبی ، ثروت اندوزی، کاخ نشینی، دریافت حقوق های نجومی، پناه دادن به افراد مجرم ارزش می شود این حرکات یک حرکت نفوذی است که توسط افرادی که شعار انقلاب می دهند اما عمل انقلابی ندارند انجام می شود.

وی ادامه داد: این افراد دروغ های بزگی را می گویند که جامعه فکر می کند درست می گویند و مردم نگاه می کنند که ببینند گوینده این حرف کیست و چه مسئولیتی دارد و حرفش را قبول می کنند .

وی افزود: دروغ بافی و دروغ سازی و دروغ گفتن دستاورد انقلاب نبوده است و نیست ولی چرا برخی نمی خواهند با مردم با صداقت صحبت کنند و رفتار انقلابی داشته باشند؟ چون برخی از اینها ماموریت دارند که این گونه رفتار کنند.

سردار مولوی افزود: علت این که فرصت طلبان میدان پیدا می کنند این است که نیروهای انقلابی بگویند ما خسته شده ایم و اگر نیروهای انقلابی احساس خستگی کنند و روحیه انقلابی را از دست دهند میدان برای فرصت طلبان مهیا می شود.

وی تصریح کرد: اگر فرصت طلبان در موقعیت هایی که دارند؛ حرکتشان به سمت ضد ارزش قرار می گیرد شاید یکی از دلایلش این باشد که احساس بکنند نیروی های انقلابی خسته شده اند وشاید در جایی بخواهند مردم را تست کنند و آنجایی که اعلام میکند فرهنگ غربی در جامعه ما برای شادابی مردم مفید است می خواهد مردم را آزمایش کند وآن کسی که اعلام می کند رقصیدن زن ومرد با اسلام مغایرتی ندارد دقیقا همان حرکت نفوذ دشمن است واین حرفها،همان حرکت فتنه گران در حادثه عاشورا بود که رقصیدند واهانت کردند .

وی گفت: مدل نفوذ در جاهای مختلف ممکن است فرق کند و آنجایی که احساس می کنند فضا برای برخی از حرفهایشان مهیا است در جمعی که منطبق بر حرفهای آنان باشد سخنی می گویند که برخی از افراد را به سمت خود بکشانند اما غافل از این که جوان و هنرمند انقلابی ما و بسیجی انقلابی ما اگر در یک مجلسی سخنی گفته شود و فی المجلس سخنی نمی گوید حرمت نظام را حفظ کرده است اما اینها در بیرون از این فضا سکوت اختیار نمی کنند و حرف خود را می زنند و مطالبه گری می کنند و مطالبه گری حق است .

رزمنده دوران 8سال دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: مسئولیت دفاع از انقلاب برعهده کسانی است که در این نظام زحمت کشیدند و خون دادند و اسیر شدند و مجروح دوران دفاع مقدس هستند و حق اینهاست که بپرسند و مطالبه گری کنند که شما با چه مجوزی در جامعه کنسرت و رقص را ترویج می کنید و می گویید رقص زن و مرد لطمه ای به اسلام وارد نمی کند و این یعنی اسلام آمریکایی .

مولوی تصریح کرد: اگر فلان مسئولی اعلام می کند که من به حال این استان گریه می کنم چون فضای هنر باز نیست می خواهدبا این کارش بگوید بی هنری خودش را در فضای استان نمی تواند اجرا کند .

وی درپایان گفت: اساس انقلاب اسلامی برای دفاع از اسلام راستین است و شهدای ما برای دفاع از این مسیر رفتند و سختی های دوران برای دفاع از این مسیر تحمل شد.

وی افزود: ملت ما ملت شهادت طلب است وآماده شهادت در میدان دفاع از ارزشهای نظام وانقلاب است وکسی که لباس رزم وجهاد برتن می کند هرزمانی احساس خطر کرد باید به جلو حرکت کند وعقب نشینی در جهاد معنا ندارد ولذا این مانور ها ورزمایش ها آمادگی رزمی شماست واین آمادگی رزمی در گردان های بیت المقدس ودر گردان های الزهرا یعنی آمادگی جامعه انقلابی برای دفاع از جامعه انقلابی .

ارسال نظرات
پر بیننده ها