امام جمعه بابل:

دشمن برای خروج فلسطین از اولویت جهان اسلام تلاش می کند

اینکه ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه با حضور و سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد نشان از اهمیت مسئله انتفاضه و فلسطین است که امروزه با خطراتی مواجه است زیرا دشمن تلاش می‌کند که مساله فلسطین از اولویت جهان اسلام خارج شود.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۸۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: بسیاری از افراد توشه معنوی یک‌ سال خود را از حضرت زهرا(س) و مجالس فاطمیه می‌گیرند، مجلس فاطمیه در هر محیط و محفلی اقامه شود می‌تواند بسترساز برکت الهی برای آن محیط باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید ایام فاطمیه در تکایا و محافل، مجالس باشکوهی برگزار و محافل و دسته‌های عزا راه‌اندازی شود، افزود: برگزاری مراسم با شکوه دسته‌روی شهادت حضرت زهرا(س) ادای دین به حضرت زهرا(س) است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: اینکه ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه با حضور و سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد نشان از اهمیت مسئله انتفاضه و فلسطین است که امروزه با خطراتی مواجه است زیرا دشمن تلاش می‌کند که مساله فلسطین از اولویت جهان اسلام خارج شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه مساله فلسطین از حافظه تاریخی جهان اسلام خارج نخواهد شد، خاطرنشان کرد: دشمنان سعی دارند تا مسئله فلسطین را به حاشیه ببرند و به انحراف بکشانند.

روحانی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در منطقه تلاش می‌کند تا به تدریج مسئله اشغال فلسطین را به حاشیه ببرد، گفت: در این بخش مسؤولان رژیم صهیونیستی اقدام به نمایش گذاشتن هدایای برخی از سران کشورهای عربی و اسلامی نمود تا مخفیانه با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار کنند.

وی ادامه داد: نباید خطر رژیم صهیونیستی که جز خباثت برای جامعه اسلامی نداشت، فراموش شود، دشمنان، ایران را به‌عنوان یک خطر برای دیگر کشورها معرفی می‌کنند، نباید در مبارزه با دشمن تردید شود بلکه باید در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کرد و تنها راه آزادی قدس نیز مقاومت است، مبادا آثار و برکات مقاومت را دست کم بگیرند و راه آشتی را برای آنها باز کنند.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه دشمنان و عوامل آنها در منطقه به‌دنبال این هستند که سلاح مبارزه را از دست مبارزان فلسطین بگیرند و لباس رزم را از تن آنها در آورند، اضافه کرد: تجربه نشان داده است که با مذاکره هیچ دستاوردی به دست نمی‌آید، افرادی که پیشتر به مذاکره اقدام کردند نه تنها چیزی به دست نیاوردند بلکه در سایه مذاکرات امروز به بیچارگی افتادند.

این مسؤول یادآور شد: خطر بزرگ در جهان اسلام از یاد بردن مسئله مهم و اولویت اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین است، امروز تمام سلاح‌های جهان اسلام باید به سمت رژیم اشغالگر و ددمنش صهیونیستی برود.

روحانی با اشاره به اینکه امروز برادر کشی در سطح منطقه توسط عناصر تکفیری به راه افتاده است، افزود: عناصر تکفیری به جان مسلمانان افتادند این طراحی دشمنان است که مبارزه را به درون جوامع اسلامی بکشانند لذا نیازمند به هوشیاری و تذکر است که رهبر معظم انقلاب سعی در القای این مهم کردند.

وی با بیان اینکه ما افتخار می‌کنیم که خطر مهمی برای موجودیت رژیم اشغالگر قدس هستیم، گفت: کنفرانس امنیتی مونیخ که مسؤولان کشورها حاضر داشتند وزیر امور خارجه ترکیه، عربستان و رژیم صهیونیستی سعی کردند تا ایران را خطر مهم نشان دهند.

امام جمعه بابل ادامه داد: مقام کشور نروژ با اظهار تعجب از اینکه مسئله ایران این‌قدر برجسته شد گفت: عربستان رژیم پادشاهی تروریزم است که همه درآمد خود را برای نشر فرهنگ وهابیت و گروه‌های تکفیری هزینه می‌کند و النصره، داعش و القاعده را راه انداختند.

این مسؤول تصریح کرد: بعد از مبارزات انتخاباتی که ترامپ عربستان را در رأس کشورهای تروریست و خطرناک معرفی کرد، وزیر خارجه و ولیعهد عربستان دو هفته در آمریکا حضور پیدا کردند تا در نگاه ترامپ تغییر ایجاد کنند و با او معامله کردند.

روحانی ادامه داد: انتظار مردم ما این است که دیپلماسی ایران با دیپلماسی تهاجمی، محکم و کوبنده با این صحنه‌ها مواجه شود و اقتدار ما را به رخ بکشاند و تقاضا داریم وزارت امور خارجه برخوردی ضعیف نکند.

وی در بخش دیگری افزود: برخی افراد به‌دنبال واردات پرتقال هستند اما وزیر جهاد کشاورزی مخالف این امر بود، با وجودی که بازار داخلی پاسخگو بود اما جریان دلالی و صحنه‌سازی زیاد است.

امام جمعه بابل اضافه کرد: درست است که باغداران دچار خسارت شدند اما مقدار باقیمانده می‌تواند نیاز داخل را برطرف کند اما دلالان قهاری که بازار واردات را در دست گرفته‌اند در حال واردات پرتقال هستند.

روحانی با اشاره به اینکه به سبب عدم حمایت از محصولات داخلی بسیاری از باغات مرکبات نابود شد، گفت: واردات پرتقال ضربه سنگینی به باغداران وارد می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها