امام جمعه موقت ساری:

تقویت باور های دینی مستلزم عمل به سیره فاطمی در جامعه است/ مردم با فتنه گران کنار نمی آیند

اگر سیره فاطمی در زندگی ما باشد نباید همسایه‌ای گرسنه سر به زمین بگذارد و همه ما باید به سیره ولایتمداری توجه کنیم. تقویت باورهای دینی و ارزشی در بین آحاد جامعه امری ضروری است.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۶۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام‌جمعه موقت ساری بیان کرد: یکی از مسائلی که در روزهای گذشته در فضاهای مجازی و غیرمجازی میدان‌داری شد، طرح مسئله آشتی ملی است. مردم ما در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها بیشترین حضور را دارند و کشور ما به برکت خون شهدا و رهبری امن ترین کشور در نا امن ترین منطقه است.
 
حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز مازندران در مصلای جمعه ساری اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) صاحب سبک و تفکر الهی بوده است. در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی، حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی برای جهانیان است.

وی با بیان اینکه نباید جامعه اسلامی ما فقیر داشته باشد، تصریح کرد: اگر سیره فاطمی در زندگی ما باشد نباید همسایه‌ای گرسنه سر به زمین بگذارد و همه ما باید به سیره ولایتمداری توجه کنیم. تقویت باورهای دینی و ارزشی در بین آحاد جامعه امری ضروری است.

قاسمی با اشاره به روز پنجم اسفند و نامگذاری این روز به نام مهندس، گفت: باید راجع به‌ مهندسی ساختمان بیشتر از اینها وارد میدان باشیم که مردم در ساخت و ساز دقت کامل ندارند و با وقوع سیل کوچک و زلزله خسارات جبران‌ناپذیری به مردم وارد می‌شود.

وی با نقد طرح موضوع آشتی ملی از سوی برخی افراد در جامعه، تصریح کرد: آیا جز برای نجات چند نفر از حصر و ممنوع تصویر بودن موضوع دیگری در آشتی ملی نهفته است؟ مردم با فتنه‌گران کنار نخواهند آمد.

قاسمی به ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین اشاره کرد و گفت: بارقه امیدی به مظلوم فلسطین با مواضع هوشمندانه رهبری در این اجلاس ایجاد شد و بر استمرار انتفاضه تاکید شده است. اسرائیل غده سرطانی در قلب دنیای اسلام بوده و همگی باید این غده سرطانی را محو کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها