امام جمعه سیروان گفت: مشکلات کشور با اتکا به توان داخلی قابل حل است و گره زدن مشکلات کشور به بیرون کاری اشتباه و بی فایده است.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۵۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی موسوی، امام جمعه سیروان در خطبه های نماز جمعه این هفته سیروان با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) با اقتدا به پیامبر اکرم(ص) به بالاترین مقام قرب رسید.

امام جمعه سیروان اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) همچون پدر بزرگوارشون همه چیز خود را فدای دین و اسلام کرد.

وی افزود: وقتی که پای ولایت به میان می آمد آن حضرت با تمام وجود از ولایت و دین دفاع می کرد.

خطیب جمعه سیروان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان شرقی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند مردم از تبعیض و بی عدالتی نگرانند چون انقلاب ما برای از بین بردن بی عدالتی و مبارزه با ظلم بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ادامه هدف و رسالت انبیاء الهی است، اگر عده ای بخواهند از موقعیت خود باعث ایجاد تبعیض و بی عدالتی شوند لذا به انقلاب خیانت کرده اند.

موسوی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند مسئولان این احساس مسئولیت را داشته باشند که مشکلات مردم را حل کنند، گفت: الحمدالله مسئولان زیرربط در خوزستان شروع به مالچ پاشی و نهال کاری کردند و از طرفی برای رفع مشکل خارجی آن اقدام به مذاکره کردند.

وی بیان کرد: ولی سوالی که هست اینکه اگر این اقدامات جوابگو هست چرا در یکی دو سال گذشته صورت نگرفت تا قبل از اینکه مشکل برای مردم ایجاد شود مانع از وقوع آن می شدند.

امام جمعه سیروان در ادامه با اشاره به توطئه و دسیسه های دشمنان بر علیه ایران اظهار کرد: دشمنان تا قبل از این با تشکیل گروهک های ترویستی برعلیه ایران و جبهه مقاومت اقدام می کردند ولی حالا با ترفند جدید اجماع منطقه ای بر علیه جمهوری اسلامی اقدام می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با ایمان به خداوند و اتحاد و وحدت حول محور ولایت می توانیم در مقابل این اجماع دشمنان بایستیم و با این روش می توانیم باعث مقاوم سازی فرهنگ، اقتصاد و سیاست شویم.

امام جمعه سیروان تاکید کرد: مشکلات کشور با اتکا به توان داخلی قابل حل است و گره زدن مشکلات کشور به بیرون کاری اشتباه و بی فایده است.

 
ارسال نظرات