امام جمعه مهران گفت: مسئولان با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خدمت به مردم ولایت مداری خود را نشان دهند.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۴۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولدبیگی امام جمعه مهران گفت: اگر مسئولان مدعی مهار تورم هستند باید برای مردم قابل لمس باشدزیرا که امنیت اقتصادی مهمترین خواسته مردم است.

وی تصریح کرد: مسئولان استانی در حد توان خود به مردم خدمت کرده اند اما توسعه استان فقط راه نیست و باید به فکر اشتغال جوانان و ایجاد کارخانه های مولد باشند.

خطیب جمعه مهران اضافه کرد: مسئولین کشوری همانطور که رهبر فرمودند باید به مردم خدمت شود و همان همتی که برای خوزستان دارند برای استان ما هم که درگیر گرد و غبار و اشتغال می باشد چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ولدبیگی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درششمین اجلاس بین‏ المللى حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این اجلاس فرمودند که بحران‌های موجود در منطقه و زبانه کشیدن شعله‏ هاى جنگ قومى و مذهبى، موجب شده است تا حمایت از مسئله‏ فلسطین و قدس شریف کم‏رنگ شده و اسرائیل غاصب به حاشیه و بلکه به فراموشى سپرده بشود.

وی افزود: ترکیه و رژیم سعودی بازیچه دست آمریکا و حامی تروریست هستند همواره سعی دارند که ظاهر کار را حفظ کنند و خود را حامی مردم فلسطین جلوه دهند ولی در عمل سر سفره سازش با رژیم صهیونیستى و شیطان بزرگ آمریکا مى ‏نشینند.

امام جمعه مهران ادامه داد: آنها با فرافکنی در منطقه به دنبال به حاشیه کشاندن فلسطین هستند اما تا ایران و ایرانی هست فلسطین و آزادی قدس شریف مسئله جهان اسلام خواهد بود و اجازه جولان برای دشمنان در منطقه نخواهد داد.

خطیب جمعه مهران با تسلیت ایام فاطمیه نیز گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگو در همه اعصار بوده و راه این بانوی بزرگ اسلام که همان پشتیبانی از ولایت وفقیه می باشد ادامه داده شود.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار