امام جمعه تربت جام در خطبه های این هفته با اشاره به ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تأکید کرد: حمايت از مردم مظلوم فلسطين تا نابودي اسرائيل يک لحظه هم قطع نمی شود.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۳۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام طاهري در خطبه اول با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي با تسليت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا(س) الگوي  براي همه زنان مسلمان است به طوری که در مبارزه با نفس بذل و بخشش داشت وامروز الگو و اسوه مقام معظم رهبري در برون رفت ازهمه مشکلات است.

وی با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین وترسیم خط و مشی رهبر معظم انقلابیادآورشد: در راس همه فتنه ها شيطان بزرگ آمريکا و وليده فاسدش اسرائيل است، بنابراین حمايت از مردم مظلوم فلسطين تا نابودي اسرائيل يک لحظه هم قطع نمی شود.

وی افزود: حضرت امام (ره) در کنار مبارزه با استبداد داخلي، همیشه شعار سرنگوني دولتمران آمريکا و رژیم غاصب اسرائيل را سر لوحه کار داشت و اگر از فلسطين و انتفاضه حمايت نمي کرديم امروز می بایست در مرز های داخلی با دشمن می جنگيدیم.

امام جمعه تربت جام با اشاره به اجراي موفق رزمايش پيامبر اعظم(ص) 11 در منطقه شمال شرق کشور توسط نیروی زمینی سپاه که امنیت پایدار را به همراه دارد گفت: سرمايه اصلی کشور همان تفکر بسيجي است که استکبارجهانی را به وحشت انداخته است و امروز همه قوای مسلح عضو بسيج مردمی متأثر از تفکر امام خمینی(ره) هستند.

حجت الاسلام طاهری، افتتاح 415 واحد مسکن مددجویان که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احداث شده در سیستان و بلوچستان را از دیگر اقدامات موثر در راستای خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی برشمرد و از توزيع بيش از هزار بسته غذايي توسط آستان قدس رضوي در نقاط مرزي تربت جام بين مستمندان قدرداني و خواستار استمرار اين حرکت ارزشمند شد.

وی بيکاري جوانان را براي کشور يک معظل جدیِ نشأت گرفته از مسائل فرهنگي واجتماعي دانست و خاطرنشان کرد: همه بايد سلاح زبان و هدايت به دست بگيريم و فرزندان این مرز و بوم را کمک و راهنمايي کنیم چون بيکاري جوانان خطري بزرگ است.

طاهری توصیه کرد: نخبگان، اساتيد، معلمين و علما براي حل مشکلات شهرستان و شناسايي آسيب ها و گره گشايي کنند و اطلاعات کاري و شغلي به جوانان جوياي کار ارائه دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها