خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از پرداخت یک میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای 207 نفر در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۲۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حسن مرادی امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های این هفته شهر اسدآباد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان، اظهار کرد: ایشان فرمودند که امریکا می‌خواهد با تکرار تهدید و جنگ نظامی توجه مسئولان کشور به ان جلب کند و توجه به جنگ اقتصادی دور کند.

وی با تأکید بر حل مسائل و مشکلات معیشتی مردم از سوی مسئولان، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی در مقابل تهدیدات و فشارهای دشمن مقاوم باشیم نه اینکه با دشمنان ارتباط بگیریم که مشکلاتمان حل شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه توجه به خمس، زکات و روزی حلال در جامعه کم شده است، گفت: ریشه بسیاری از این آسیبهای اجتماعی ناشی از بیکاری است.

وی یکی از رسالت‌های بسیج و سپاه محرومیت زدایی از مناطق محروم دانست و گفت: 93 گروه جهادی برای کمک‌رسانی و انجام کارهای عمرانی و آموزشی ایجاد شده است.

مرادی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی تنها با حرف نیست بلکه باید عمل در اجرای آن باشد، افزود: مسئولان باید با اجرای کارهای مختلف عمل خود را به منصه ظهور برساند و در تحقق این شعار بکوشند.

وی گزارشی از عملکرد بسیج و سپاه در تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» داد و گفت: ما با پرداخت یک میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 16 نفر موجب ایجاد اشتغال برای 207 نفر شدیم.

مرادی یادآور شد: این طرح‌ها در زمینه پرورش قارچ، زنبورعسل، آبزیان مرغ بومی، بوقلمون و ماهی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات