نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

حل مشکلات پیام رهبر انقلاب به مسئولان

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به بیانات رهبرفرزانه انقلاب در دیدار مردم اذربایجان شرقی، گفت: ایشان در این دیدار به نکات کلیدی اشاره کردند که حل مشکلات مردم از آن جمله بود.
کد خبر: ۸۸۳۰۲۰۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: رهبری گلایه خود را از مسئولان مطرح و این پیام را دادند که مسئولان نباید از وضع موجود قانع باشند بلکه باید برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعیف فرهنگی و ... مردم تلاش کنند.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب نکته کلیدی دیگری که مطرح کردند این بود که مطرح شدن آشتی ملی از طرف برخی افراد سخنان بیهوده است چراکه مردم از یکدیگر قهر نیستند و با حضور خود در راهپیمائی 22بهمن بار دیگر جواب دشمنان یاده گو را دادند.

آیت الله شبستری ادامه داد: بنا به فرموده رهبر انقلاب مردم با اقرادی که به ساحت مقدس امام حسین(ع) و عاشورا اهانت کردند قهر هستند و چنین بی حرمتی را هرگز برنمی تابند.

این عضو خبرگان رهبری به برگزاری کنفرانس رؤسای فلسطین و آزادیخواهان از ۸۰ کشور اشاره و بیان کرد: این کنفرانس در مقطعی که موضوع فلسطین به علت فتنه های موجود منطقه در حاشیه مانده بود یادآوری مهمی به عنوان اولویت اصلی در جهان بود.

آیت الله شبستری اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب در این کنفرانس به جنگ های داخلی منطقه پرداخت و علت اصلی آن را کمرنگ کردن حمایت از فلسطین و آزادی قدس بیان کرد.

وی یادآور شد: محور دیگر بیانات رهبری پرهیز گروه های مقاومت فلسطین از اختلافات قومی و مذهبی بود.

آیت‌الله مجتهد شبستری در بخش دیگر سخنان خود به نشست و مواضع مشترک جدید اسرائیل و عربستان اشاره و بیان کرد: در این نشست ایران را کشور حامی تروریست معرفی کردند و با توجه به اینکه عربستان و ترکیه زودتر مواضع رئیس جمهور آمریکا را اعلام کردند، خود بازیچه دست آنها قرار گرفتند.

خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه متاسفانه ترکیه اسم دولت خود را اسلام‌گرا گذاشته‌ و در حال حاضر رفیق دولت اسلام‌ستیز شده است، گفت: طبق فرموده قرآن جدایی خبیث و طیب در این موضوع مطرح است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار