خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالرضا(ع):

هنر استان نیاز به گریه استاندار ندارد/ به حال رکود اقتصادی و بیکاری جوانان باید گریست

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالرضا(ع) گفت: هنر استان خراسان جنوبی یک هنر اصیل همراه با فرهنگ غنی اسلامی می باشد و نیاز به گریه استاندار ندارد و باید که برای رکود اقتصادی و بیکاری جوانان گریه کرد.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۸۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام اکبرپور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) صبح امروز در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش راهیان بیت المقدس شهرستان سرایان با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه بانویی که دنیا نظیرش را در هیچ دوره ای نداشته است، بانویی که تا آخرین لحظات عمر خود سرلوحه کار خود را اطاعت محض از ولایت قرار داده بود.

وی افزود: امروز در کشور اسلامی ایران مسئولین پیدا می شوند که با ادعای شیعه بودن و پیرو حضرت فاطمه زهرا(س) بودن با بر زبان آوردن سخنانی سخیف دل آن حضرت و فرزندان آن حضرت را به درد می آورند و آنهایی که دم از  دین و دیانت می زنند باید زندگی حضرت فاطمه (س) را مطالعه کنند و برای زدن هر حرفی تخصصش را کسب نمایند.

 معاون هماهنگ کننده  نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) اظهار داشت: متاسفانه استاندار خراسان جنوبی در سخنان خود در یک اجتماع اظهار کرده که تفکر استان را باید دچار تغییر کرد حال باید گفت آقای استاندار مگر تفکر استان چه عیبی دارد، استانی که در همه صحنه های انقلاب گوی سبقت را از دیگر استان ها ربوده است آنجا که در زمان هشت سال دفاع مقدس شهدای بزرگی و سرداران شهید گرانقدری را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و تفکر مردم استان ما برگرفته از منش و تفکر همین شهدای عزیز می باشد و باید کسانی دم از تغییر تفکر باشندکه خود متفکر در همه علوم اسلامی باشند.

 اکبرپور گفت: استاندار خراسان جنوبی اکنون دم از مسائل دینی می زند در حالیکه خود هیچگونه تخصصی در این امر ندارد و رقص بین زن و مرد را می گوید که هیچ لطمه ای به اسلام نمی زند. حال اینکه آیا استاندار مرجع تقلید است که چنین فتوا می دهد چون تحلیل و بررسی مسائل دینی و فتوا دادن مربوط به علماء و مراجع تقلید می باشد نه کسی که الفبای حوزه مسایل دینی را نمی داند.

 وی اظهارکرد: استاندار گفته است که باید برای هنر استان خراسان جنوبی گریست، در جواب ایشان باید گفت هنر استان خراسان جنوبی یک هنر کاملا برگرفته از مسایل دین مبین اسلام می باشد و بهتر است گریه شما برای بیکاری جوانان و رکود اقتصادی و نان و آب مردم باشد و فقط در امور اجرایی مربوط به حوزه کاری تان قضاوت کنید.

 معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) خاطرنشان کرد: آقای استاندار مردم استان خراسان جنوبی برای نشاط و شادابی نیاز به رقص زن و مرد ندارند و اگر شما می خواهید ریشه عدم نشاط و شادابی مردم را پیدا کنید به دنبال اشتغال جوانان و رفع بیکاری آنان باشید آنجا که در این کشور برخی افراد وام های چند میلیونی بدون هیچگونه ضامن دریافت می کنند و جوانان مابرای گرفتن یک وام جزئی ازدواج باید چند ضامن داشته باشند.

 اکبرپور بیان داشت: آقای استاندار اگر می خواهید گریه کنید به حال کارخانجات ورشکسته استان، جاده های مرگ که همه ساله چندین نفر را به کام مرگ می کشاند و هیچ فکری هم برای ترمیم آن نشده است گریه کنید.

 وی گفت: از یک مقام ارشد استان که یک والی با یک واسطه حکومت حضرت حجه ابن الحسن العسکری می باشد بعید است که با سخنان سخیف و نسنجیده و غیر متخصصانه خود اشک پدران و مادران شهدای گرانقدر را درآورد، آنجایی که همه این شهیدان در راه دفاع از ارزشهای دینی و رفع ابتذال و بی عفتی از جامعه جان خود را درطبق اخلاص گذاشتند و به شهادت رسیدند تا دستورات دین مبین اسلام برجامعه حاکم شود.

این مسئول استانی در ادامه مطالب خود با اشاره به سخنان استاندار در خصوص سالن شهیدان قاسمی اظهارداشت: آقای استاندار شما که می گویید سالن شهیدان قاسمی نباید همش در آن روضه خوانی باشد باید گفت بفرمایید سالنی که نام زیبای شهدا بر تارک آن می درخشد محل رقص و لهو و لعب شود آیا نمی دانید که همین شهیدان قاسمی به شهادت رسیدند تا ابتذال و بی بند وباری از جامعه ریشه کن گردد.

 اکبرپور افزود: استاندار گفته است که رئیس جمهور هم موسیقی گوش می کند مگر مرجع تقلید شما رئیس جمهور می باشد که از ایشان فتوا می گیرید و وقتی که نماینده محترم ولی فقیه و ائمه محترم جمعه در استان در مقابل سخنان شما موضع می گیرند باید با شهامت به عذرخواهی از مردم می پرداختید نه اینکه برای سخنان گفته شده خود که نوار و صوت آن موجود است تکذیبیه می دادید یا آن مشاور حضرتعالی که پیروان ولایت و حقیقت گویان را خفاش خوانده است باید به وی تذکر داده و به او فهماند که خفاش آنهایی هستند که آب به آسیاب دشمنان می ریزند و راه را برای نفوذ دشمنان قسم خورده انقلاب هموار می کنند خفاش هستند همان هایی که ارزشهای اسلام و انقلاب را زیر سئوال می برند.

 وی گفت: رئیس جمهور محترم می خواست صد روزه بیاید و گزارش اقدامات انجام گرفته را برای مردم بازگو کند ولی افسوس که این امر چه زمانی می خواهد تحقق پیدا کند و این جز فرافکنی چیزی دیگری نیست. در این مملکت برخی پز می دهند که ما برای روستاها اینترنت برده ایم که البته مخالفتی هم نیست و  اشکالی هم ندارد ولی آیا می دانند که مردم همین روستاها از سحرگاهان برای گرفتن یک گالن آب از تانکر سیار در صف ایستاده اند.

 معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) در پایان سخنان خود گفت: مردم ما بصیر و آگاهند و خودشان راه خود را که همان اطاعت محض از فرامین ولی فقیه می باشد پیداکرده اند و یکی از اهداف بزرگ برگزاری این رزمایش ها بصیرت می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها