فرمانده ناحیه اشکذر در صبحگاه رزمایش گردانهای بیت المقدس:

امروز مهم ترین رسالت بسیج، مجاهدت در عرصه جهاد کبیر است

امامی در صبحگاه رزمایش گفت:امروز مهم ترین ماموریت و رسالت بسیج مجاهدت در عرصه جهاد کبیر است و آن هم در میدان فرهنگی و سیاسی که حسب فرمایشات حضرت آقا باید توجیه و هدایت مداوم انقلابی و سیاسی در دستور کار باشد و با روحیه انقلابی وظیفه را شناخت و به خوبی عمل کرد.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۶۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: سرهنگ سید اسدالله امامی فرمانده ناحیه اشکذر صبح امروز در صبحگاه مشترگ بسیجیا ن گردانهای بیت المقدس گفت: با توجه به عنایت به طرح ماموریت و رسالت جهاد کبیر در جامعه اسلامی از طرف مقام عظمای ولایت در سال جاری، ضروری است که نقش و رسالت بسیج انقلابی در جهاد کبیر مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد، بنابراین با عنایت به برخی از فرمایشات مقام عظمای ولایت پیرامون حضور بسیج در صحنه های گوناگون چند نکته ای را به مخاطبان تقدیم می کنم.
امامی افزود:بسیج به معنی حضور و آمادگی همگانی در همان نقطه ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (عج) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است، لذا پیوندمیان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر مهدی موعود عزیز یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است.
وی اظهار داشت:فرزندان بسیجی هم باید آمادگی های لازم را در خود حفظ کنند و با حضور خود در هر صحنه ای که حضور آنان لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منکوب سازند.
امامی نیروهای سپاه و بسیج را با هدایت و توجیه مداوم انقلابی و سیاسی آماده حضور فعال در صحنه های دفاع از انقلاب نگه دارید و پیوسته بر آگاهی و بینش آنان بیفزاید.
نکته اول: معنای بسیج از منظر مقام عظمای ولایت همان حضور و آمادگی همگانی است؛ یعنی ماموریت و رسالت بسیج محدود به کار خاصی نیست و در همه عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، علمی و اقتصادی باید آمادگی داشته باشد و آن آمادگی همگانی یعنی بسیج و بسیجی محدود به قشر یا گروه یا جریان خاصی نیست، البته این عمومیت و همگانی بودن منافاتی با الزامات سازمانی بسیج ندارد و لازم است برای موفقیت بیشتر بسیجیان سازمان پذیر عمل کنند.
نکته دوم: اهداف بسیج در راستای همان اهداف اسلام ناب محمدی و قرآن کریم و امام زمان (عج) است که تحت عنایت و هدایت نایب امام زمان، مقام عظمای ولایت فقیه در راستای رسیدن به آن اهداف، انجام وظیفه می کند.
پس منشور حرکت بسیج منویات حضرت امام راحل عظیم الشان و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای است و هیچ کس دیگر نمی تواند خط و مشی حرکت بسیج را ترسیم و جهت دهی کند و مثلا مشخص کند که بسیج چه بکند و چه نکند.
نکته سوم: امروز مهم ترین ماموریت و رسالت بسیج مجاهدت در عرصه جهاد کبیر است وآن هم در میدان فرهنگی و سیاسی که حسب فرمایشات حضرت آقا باید توجیه و هدایت مداوم انقلابی و سیاسی در دستور کار باشد و باروحیه انقلابی وظیفه را شناخت و به خوبی عمل کرد.

سید اسدالله امامی درپایان از حضور کلیه بسیجیا ن مسئولین وآنانی که در این رزمایش سراسری شرکت کرده اند وکمک نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار