رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران،در گفتگو با>>بسیج>>:

اگر مسئولان کشور،با افکار بسیجی اقدام وعمل میکردند،شاهد حادثه پلاسکو نبودیم

خبرگزاری بسیج:رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت:بسیاری از مشکلات جامعه با تفکر و اقدام بسیجی حل و فصل خواهد شد و اگر مسئولان بسیجی وار عمل میکردند،شاهد اتفاق دلخراش پلاسکو نیز نبودیم.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۲۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۷
اگر مسئولان کشور،با افکار بسیجی اقدام وعمل میکردند،شاهد حادثه پلاسکو نبودیم 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،امروز حسن قربانخانی،رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران،در حاشیه مراسم بزرگداشت خواجه نصرالدین طوسی،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،با تبریک به مناسبت روز مهندس و تسلیت به مناسبت شهادت بی بی دوعالم،فاطمه الزهرا(س)با توجه به هدف اصلی این بزرگداشت خاطر نشان کرد:این بزرگداشت دو هدف بزرگ را دنبال میکرد،یکی اینکه بهانه ای باشد،تا سالی یکبار از زحمات بی دریغ مهندسان راه عرصه پیشرفت کشور تجلیل و قدردانی کرد و هم ارزیابی شرایط  موجود در وضعیت  مهندسی را مطلوبانه مورد سنجش قرار دهیم.
 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش بافتهای فرسوده  و خطرات آن در ساختمانهای استان تهران گفت:به هر جهت یک سری ساختمانهایی در کشور،بخصوص در استان تهران دارای بافت های فرسوده هستند که سکونت در آنها با خطراتی مواجه می شودو این لازمه توجه بیشتر از طرف مسئولان است.

 
قربانخانی در این باره اضافه کرد:بافت های فرسوده به بافتهایی گفته می شود،که قابلیت بهره برداری از آن امکان پذیر نباشد،لذا طبیعی است که باید سیاستهای کلی کشور بافتهای فرسوده را تخریب کند و جای آن ساختمانهایی در جهت حفظ جان شهروندان تحویل دهد.

 
رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران در خاتمه ،با بیان اینکه اگر مسئولان بسیجی وار عمل میکردند،شاهدحوادثی نظیر پلاسکو  نبودیم،تاکید کرد:اگر مسئولین،مردم و نهادها با افکار بسیجی،همت بسیجی و اقدام بسیجی،تلاش و عمل میکردند، بسیاری از گره های مشکل جامعه باز میشدند،و حادثه ای دلخراش مانند ساختمان پلاسکو که به شهادت جمعی از آتشنشانان ما منجر شد،چه بسا که اتفاق نمی افتاد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار