فرماندار مهریز در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش:

نقش بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی سازنده و موثر بوده است

فرماندار شهرستان مهریز در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش گردان های الی بیت المقدس گفت: نقش بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی سازنده و موثر بوده است.
کد خبر: ۸۸۳۰۱۱۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، فرماندار شهرستان مهریز با حضور در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش گردان های الی بیت المقدس از برنامه های اجرایی در رزمایش بازدید کرد. وی ضمن عرض خوش آمدگویی به همه بسیجیان گفت هدفی که امروز بسیجیان را دور هم جمع کرده است بالا بردن توان نظامی و آمادگی با هرگونه خطر احتمالی است.

سید محمد رستگاری با سازنده خواندن نقش بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی افزود: بسیج نه فقط در عرصه نظامی، بلکه در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نیز باید پیشگام تر از همه نهادها باشد. وی با توجه به نقش سازنده بسیج در دفاع از حرم حضرت زینب و جبهه مقاومت و همچنین ایجاد امنیت در سرتاسر مرزهای جمهوری اسلامی یادآور شد امروز ما باید بیشتر از همه زمان ها مواظب باشیم تا دشمن و به ویژه داعش نتواند خللی در عزم و اراده این کشور وارد کند.

وی همچنین با توجه به شناسایی ویروس فوق حاد پرندگان در بعضی از استان های همسایه از همه بسیجیان خواست جهت پیشگیری از سرایت این ویروس به شهرستان، همکاری لازم را با دستگاه های مربوطه داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار