استقبال خودرویی شهدای گمنام از پلسفید تا ساری انجام می شود:
در ایام فاطمیه، شهدای گمنام ساعت 12و نیم ظهر روز هفتم اسفند و در مراسم خاص استقبال خودرویی با طی مسافتی بالغ بر 70 کیلومتر از مبادی ورودی استان در سوادکوه وارد مازندران خواهند شد و در شهرهای سوادکوه، پل سفید، قائم‌شهر و ساری مورد استقبال قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۹۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در فاطمیه دوم، پیکر مطهر هفت شهید گمنام دفاع مقدس از پلسفید وارد مازندران شده و در مناطق استان تشییع و تدفین می‌شوند.

شهدای گمنام روز هفتم اسفند و در مراسم خاص استقبال خودرویی با طی مسافتی بالغ بر 70 کیلومتر از مبادی ورودی استان در سوادکوه  وارد مازندران خواهند شد و در شهرهای سوادکوه، پل سفید، قائم‌شهر و ساری مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

مراسم شب وداع با شهدای گمنام شنبه هفتم اسفند بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار می‌شود.

شهرستان نور میزبان دو شهید گمنام است که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور خاکسپاری خواهند شد.  آمل میزبان یک شهید گمنام 18 ساله است که در دانشگاه علوم قرآنی آمل خاکسپاری خواهد شد. شهرستان بهشهر میزبان دو شهید گمنام است که در دانشگاه فناوری این شهرستان خاکسپاری می شوند.



شهرستان ساری مرکز مازندران نیز میزبان دو شهید گمنام بوده که قرار است در دانشگاه فرهنگیان، یکی از این شهدا در پردیس صدیقه طاهره و دیگری در پردیس شریعتی خاکسپاری شود.

مراسم وداع با دو شهید گمنام شنبه هفتم اسفند ماه در حسینیه عاشقان ساری و  مراسم تدفین دو آسمانی خوشنام روز سه شنبه دهم اسفند ماه از ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

یکی از شهدای فوق پس از تشییع در ساری در دانشگاه فرهنگیان پردیس صدیقه طاهره ساری و دیگری در دانشگاه فرهنگیان پردیس دکتر شریعتی ساری آرام خواهد گرفت.

در حال حاضر 266 شهید گمنام در مازندران تدفین شدند و با حساب این هفت شهید گمنام، 273 شهید گمنام را در استان به خاک آرمیده می‌شوند.

58 یادمان شهدای گمنام در استان جانمایی شده و تعدادی از شهدای گمنام استان در مزار شهدا و یا امامزاده‌ها دفن شده‌اند.

مازندران در دوران دفاع مقدس، انقلاب و عصر حاضر بیش از 10500 شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها