سردار دهقان با بیان اینکه انقلاب ما مکتب رهایی را به ملت‌ها ارائه کرد، افزود: انقلاب اسلامی به دنیا پیام عدالت، آزادی و بهرمندی از هویت ملی داد و اینکه کسی حق ندارد خود را ارباب دیگران بداند.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۶۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت‌ها هویت دارند و باید سرنوشتشان را خودشان به‌دست گیرند، تصریح کرد: نظام سلطه هیچ صلاحیت اندیشه‌ و اخلاقی ندارد تا برای دیگران تعیین و تکلیف کند.
 
سردار حسین دهقان  در همایش فاتحان فاو در اردوگاه شهید رسولی  شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شعار نه شرقی و غربی را مطرح کرده بود، اظهار کرد: دشمنان دنبال تجهیز و نفوذ خودشان در منطقه هستند و در این مسیر هر اقدام و ابزار را به‌کار می‌برند تا مانع حرکت انقلاب باشند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما مکتب رهایی را به ملت‌ها ارائه کرد، افزود: انقلاب اسلامی به دنیا پیام عدالت، آزادی و بهرمندی از هویت ملی داد و اینکه کسی حق ندارد خود را ارباب دیگران بداند.

دهقان با اشاره به اینکه تمامی شناسنامه غربی‌ها از دوران استعمار کهن و نو تا امروز چیزی جز کشتار و غارت برای رسیدن به منافع خودشان نیست، گفت: امریکایی‌ها به هر بهانه‌ای سعی در تخریب چهره اسلام دارند.

وی با بیان اینکه جهل موجب تداوم حیاط نظام سلطه می‌شود، بیان کرد: امروز امریکایی‌ها حتی تهدید به لشکرکشی می‌کنند اما کسی به حرف‌های آنان توجه نمی‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز امریکایی‌ها جرأت حضور در هیچ جایی را ندارند چون امریکا شکسته و فرو ریخته است، گفت: خبیث‌ترین نوع بشر در دنیا صهیونیست‌ها هستند.

این مسؤول با بیان اینکه صهیونیست‌ها از گوشه گوشه دنیا جمع شدند و سرزمین فلسطین را اشغال کردند، اضافه کرد: گروه‌های تروریستی محصول توطئه شوم صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هستند.

دهقان با بیان اینکه امروز امریکایی دارند تلاش می‌کنند صهیونیست را از ذهن مسلمانان بردارند و ایران اسلامی را جایگزین کنند، خاطرنشان کرد: تشکیل ناتوی عربی نقشه‌ای بر علیه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر جایی که آمریکایی‌ها هستند جاسوس‌خانه است و به‌دنبال تأمین منافع خودشان هستند، ادامه داد: وهابی‌گری و سلفی‌گری جایی در اسلام ندارد و امروز بزرگترین تهدید برای کشورهای منطقه گروه‌های تکفیری و داعش است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه جریان داعش فقط شیعه نمی‌‎کشد بلکه اهل تسنن را هم می‌کشد، افزود: داعش تهدیدی برای ما نیست.

این مسؤول با بیان اینکه ملت ما ملت یکپارچه و منسجم همراه با نظام تحت رهبری است، خاطرنشان کرد: ثبات و امنیت کشورمان در منطقه بی‌نظیر است اما دشمن حتماً کاری می‌کند تا به ما آسیب بزند.

دهقان گفت: امروز کشور ما در اوج عزت قرار دارد و کشوری مستقل است.

*هر جایی که آمریکایی‌ها هستند، مرکز توطئه است

وی با اشاره به اینکه هر جایی که آمریکایی‌ها هستند آنجا جاسوس خانه و مرکز توطئه است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها به دنبال تأمین منافع خودشان هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه وهابی‌گری و سلفی‌گری جایی در اسلام ندارد، افزود: امروز بزرگ‌ترین تهدید برای کشورهای منطقه گروه‌های تکفیری و داعش هستند.

این مسؤول با اشاره به اینکه جریان داعش فقط شیعه نمی‌کشد بلکه اهل تسنن را هم می‌کشند، تصریح کرد: داعش تهدیدی برای ما نیست زیرا زمانی یک جریانی مانند داعش می‌تواند در جایی نفوذ و حضور پیدا کند که بتواند برای خودش پایگاه اجتماعی درست کند.

دهقان با بیان اینکه ملت ما به‌عنوان ملت یکپارچه، متحد و منسجم همراه با نظام تحت ولایت رهبری، است، گفت: امروز با وجود همه تلاش‌هایی که رژیم صهیونیستی، عربستانی‌‌ها و آمریکایی‌ها کردند نتوانستند یک عمل موفقی در کشور ما انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه ثبات و امنیت کشورمان در منطقه بی‌نظیر است، اظهار کرد: اما دشمن حتماً کاری می‌کند تا این ثبات و امنیت را برهم بزند و از اینکه نمی‌توانند به نتیجه برسند حتماً دق می‌کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امروز کشور ما در اوج عزت و کشوری مستقل است و تنها کشوری که بتوان آن را مستقل تلقی کرد کشور اسلامی ما است، بیان کرد: امروز عزیزترین مردم در دنیا ملت شریف ما هستند زیرا این ملت خودش را پیدا کرد راهش را انتخاب کرد و این مسیر را با قدرت و با پذیرش هر هزینه‌ای ادامه خواهد داد و هیچ‌کس در زیر این سقف آسمان نیلگون نمی‌تواند برای این مردم تکلیفی را روشن کند جز خود این ملت.

این مسؤول بیان کرد: این امنیت، عزت، وحدت و انسجام در سایه اسلام است و در دل اسلام بحث امامت و ولایت است و پشتوانه آن، همه ایثارگری این ملت در مقاطع مختلف زمانی متناسب با شرایط خاص که با انجام عمل صالح انجام دادند و شهدا، ایثارگران و رزمندگان ما در پیشانی این حرکت قرار دارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فرهنگ و روحیه شهادت طلبی، روحیه ایثارگری، روحیه بسیجی بودن برای دفاع آگاهانه و مؤثر از انقلاب، نظام و ارزش‌های اسلامی جزء داشته‌های اصلی ما برشمرد و افزود: عوامل قدرت خود را باید توسعه دهیم و نخستین گام این است که اجازه ندهیم در صفوف منسجم ملت ما خدشه‌ای وارد شود و عنصر فرهنگی شهادت و ایثارگری را حفظ کنیم.

دهقان با اشاره به اینکه باید در حوزه‌های علمی گام‌های بلندتر و بیشتری برداریم، گفت: در زمینه اقتصاد باید اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یک برنامه برای توسعه کشور جدی بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها