خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوسف گفت: مراسم گرامیداشت روز شهرستان خوسف شنبه هفتم اسفند ماه جاری با سخنرانی آیت الله سلیمانی امام جمعه استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۰۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

سرهنگ محمد رضا آوازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اظهار داشت: بمناسبت فرارسیدن 7 اسفند، سالگرد ارتحال ابوالشهیدین حضرت آیت الله سید مهدی عبادی،که به عنوان روز شهرستان خوسف به تصویب رسیده است مراسمی در هیئت حسینی خوسف راس ساعت14:30 دقیقه برگزار خواهد شد.

وی افزود: آیت الله عبادی اسوه تقوا و پرهیزکاری بود و مردم خراسان بزرگ و سیستان و بلوچستان زحمات این مرد بزرگ را فراموش نمی کنند.

آوازی گفت: در برنامه ریزی های صورت گرفته ابتدا آیت الله علم هدی امام جمعه معزز مشهد مقدس جهت سخنرانی این مراسم هماهنگ شده بود،ولی به علت تداخل برنامه های ایشان و مشکلات دیگر در نهایت آیت الله سلیمانی امام جمعه استان سیستان و بلوچستان قبول زحمت فرموده و سخنران این مراسم خواهند بود.

فرمانده ناحیه بسیج خوسف با دعوت از کلیه مردم و مسئولین ولایت مدار استان خراسان جنوبی و شهرستان خوسف جهت شرکت در مراسم افزود:مردم ولایی استان خراسان جنوبی هیچگاه زحمات و مجاهدت های آیت الله عبادی را فراموش نکرده و مثل همیشه حضور گسترده مردم را در مراسم روز شهرستان شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به ولایت پذیری آیت الله عبادی گفت:ایشان با تقدیم دو شهید به انقلاب اسلامی و قبول نمایندگی ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در دوران حساس اول انقلاب،دین خود را به امام و انقلاب ادا کرده و نمونه بارزی از ایثار و فداکاری است.

آوازی شهرستان خوسف را به علت وجود سلسله جلیله عبادی سرآمد شهرستان های استان دانست و افزود: وجود این سلسله از قدیم الایام باعث بوجود آمدن فرهنگ اسلامی ناب در منطقه شده است و همیشه مردم شهرستان خوسف از الطاف این خاندان بهره مند بوده اند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها