برگزاری سمینار تجارت الکترونیک در یاسوج

واحد آموزش اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی یاسوج سمینار آموزشی یک روزه تجارت الکترونیک،کاهش هزینه،توسعه کسب و کار را برگزار می کند.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۰۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
رئیس اتاق بازرگانی
یاسوج گفت: این سمینار از ساعت ۹:۱۵ تا ۱۴ روز شنبه، ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۵ در سالن اجتماعات ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج برگزار می شود.
جبار کیانی پور افزود: حضور در این سمینار رایگان و برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان، گواهینامه های معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند کرد.
وی ادامه داد: نام نویسی به صورت سیستمی و به مدت ۴۵ دقیقه ابتدایی انجام می پذیرد.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: در این سمینار مباحثی از جمله نگاهی به فرصت ها و توانمندی های بومی،Alibaba.com بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک جهان، انواع هزینه و چرا کاهش هزینه ها، بدترین نوع هزینه، نمونه هایی از چهره کسب و کارهای بومی در اینترنت، نمونه های موفق در سطح ایران و جهان، موفق ها چه می کنند، کارکردهای تجارت الکترونیک در کاهش هزینه ها و مسیر و عملکرد صحیح در مقابل روش های غلط ارائه خواهد شد.
جبار کیانی پور افزود: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۲۲۷۹۵۳-۰۷۴، فکس ۳۳۲۳۴۳۵۵-۰۷۴ و ایمیل info@yasoujccim.ir تماس بگیرند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار