کمک ۴۷ میلیارد ریالی حامیان به ایتام و طرح محسنین

8 هزار حامی امسال 47 میلیارد ریال به ایتام و مشمولان طرح محسنین کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۹۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان در نشست هماهنگی جشن نیکوکاری با بیان اینکه جلب و توسعه مشارکت های مردمی یکی از مهم ترین اهداف فعالیت های کمیته امداد است گفت: طرح اکرام ایتام برای کودکانی است که پدر خود را از دست داده اند و طرح محسنین مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر از یکدیگر جدا شده و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا اینکه پدرشان در قید حیات است، اما به دلیل بیماری قادر به تامین معاش خانواده نیست.
سرافراز آوری با اشاره به اینکه ۱۵ هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند افزود: بیش از هشت هزار حامی حمایت مادی و معنوی بیش از پنج هزار نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده دارند و در ۱۱ ماهه سال جاری ۴۷میلیارد ریال به این افراد کمک کرده اند. 
وی تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را شش هزار و ۷۸ نفر عنوان کرد و ادامه داد: شش هزار و ۹۴۸ حامی سرپرستی سه هزار و ۱۹۰ نفر از این ایتام را بر عهده دارند و مابقی ایتام بدون حامی هستند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه از تعداد ۹ هزار و ۲۹۹ فرزند محسنین تحت حمایت، یک هزار و ۸۲۹ نفر دارای حامی و مابقی بدون حامی هستند گفت: تعداد حامیان طرح محسنین یک هزار و ۷۰۱ نفر است که یک هزار و ۴۸۴ نفر از آنان غیربومی هستند.
آوری با بیان اینکه حامیان برای خدمت رسانی به مددجویان همکاری خوبی با این نهاد دارند افزود: امیدواریم با مشارکت خیران و مردم نیکوکار هم استانی، به خصوص در آستانه سال نو ایتام و فرزندان محسنین بدون حامی از حمایت های مادی و معنوی حامیان نیکوکار بهره مند شوند.
وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن هفته احسان و نیکوکاری، مردم استان می توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها مراجعه یا کمک های خود را به حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹بانک صادرات شعبه جمهوری واریز کنند.
ارسال نظرات