معاونت ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد گفت: فروش محصولات ایرانی و اسلامی و رفع نیاز بانوان برای خرید از مکانی که احکام اسلامی در آن رعایت شود و همچنین اجناس از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار باشد دلیل تاسیس فروشگاه حجابان بود.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۸۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، معاونت ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدندا گفت: فروش محصولات ایرانی و اسلامی و رفع نیاز بانوان برای خرید کردن از مکانی که احکام اسلامی در آن رعایت شود و فروشندگان آن بانو بوده و همچنین اجناس از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار باشد دلیل تأسیس فروشگاه حجابان بود.

«ملکه محمدیان» اظهار کرد: بنا به درخواست اعضا مبنی برداشتن مکانی مناسب با فروشنده‌ای با ظاهر اسلامی برای خرید ملزومات حجاب اتاقی در ستاد عفاف و حجاب به این امر اختصاص دادیم و این ایده موجب شکل‌گیری مجموعه حجابان شد زیرا زنان عفیف و باحجاب نمی‌خواستند از مغازه‌هایی خرید کنند که خانم‌ها هیچ اسراری به رعایت حجاب ندارند.

وی اذعان کرد: اکنون مجموعه حجابان در طبقه فوقانی بازارچه فیروزه دایر شده و سعی کرده در تحقق اقتصاد مقاومتی با فروش محصولات ایرانی گام مؤثری بردارد.

محمدیان ادامه داد: در این بازارچه به‌صورت مستقیم برای 10 نفر اشتغال‌زایی شده است و البته در تولیدها نیز که محصولات از آن‌ها خریداری می‌شود تا بیشتری ارتزاق می‌کنند.

مدیر فروشگاه حجابان گفت: مانتوها ایرانی اسلامی در این مجموعه کاملاً تولید ایران هستند، یعنی مدل، پارچه و دوخت همه بومی است؛ همچنین بیش از 79 مدل چادر نیز در مجموعه وجود دارد.

وی افزود: قواره‌های چادر ایرانی نیز که به‌تازگی در ایران تولیدشده به قیمت 55 و 59 هزار تومان به فروش می‌رسد که به‌تازگی نمایندگی این چادر را گرفته‌ایم.

محمدیان اذعان کرد: انواع مختلف ست‌های خانگی که باکارهای ترک رقابت می‌کنند و همچنین ست‌های کودک و لباس‌زیر و ست‌های زنانه ایرانی نیز در بازارچه موجود است.

وی خاطرنشان کرد: حجابان اولین مرکز تخصصی حجاب کودک در کشور است که پک کامل برای حجاب کودکان ارائه داده است.

مدیر فروشگاه حجابان بابیان اینکه همه توان خود را برای حمایت از تولید ملی و ترویج فرهنگ حجاب به کار گرفته‌ایم گفت: اگر افراد مایل باشند ی توانند با مبلغ 20 هزار تومان در طرح نذر فرهنگی شرکت کنند و ما این مبلغ و 10 هزار تومان نیز از سوی خود مجموعه تخفیف قائل شده و برای کسانی که دوست دارند چادر داشته باشند به‌خصوص دانشجویان و امکان خرید ندارند، چادر تهیه می‌کنیم؛ افرادی که مایل هستند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی افزود: استقبال مردم از کالای ایرانی خیلی خوب بوده و روند سعودی دارد که بعد از حادثه پلاسکو این روند افزایش‌یافته است.

محمدیان عنوان کرد: سعی کرده‌ایم همه‌چیز اسلامی باشد یعنی حتی حسابدار که مرد است بعد از رفتن خانم‌ها به فروشگاه می‌آید و حداکثر سودی هم که رو اجناس می‌کشیم 20 تا 25 درصد است.

وی اذعان کرد: ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد 800 عضو دارد که در سامانه عفاف و حجاب عضو شده‌اند و از برنامه‌های ستاد مشاوره در خصوص عفاف و حجاب در مدارس و به علاقه‌مندان رعایت حجاب صحیح است.

ارسال نظرات