کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش گردان های الی بیت المقدس:در طول تاریخ انقلاب اسلامی هرزمانی که انقلابی عمل کردیم، کارها به صورت کامل انجام شد و موفق شدیم.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۸۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، کارشناس مسائل سیاسی با حضور در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش گردان های الی بیت المقدس، این رزمایش ها را نقطه عطفی در بدنه بسیج خواند و تاکید کرد حضور همیشگی بسیجیان در بزنگاه های حساس انقلاب اسلامی، ستودنی و قابل توجه است.

حاج محمود زارع با عرض تسلیت و گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: آن چیزی که موجب شد محل آرامگاه حضرت فاطمه الزهرا پنهان بماند حرکت منافقانه بعضی از افراد آن زمان بود.

وی در ادامه یادآور شد: فلسفه وجودی این مانورها و رزمایش ها موضوع مهم انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

زارع ادامه داد تا زمانی که به آرمان های اسلام عزیز و اهداف خود نرسیده ایم باید انقلابی عمل کنیم و روحیه حق طلبی در ما ماندگار باشد.

وی با اشاره به این موضوع مهم که انقلابی ماندن به این معنا نیست که زمانی که انقلاب اسلامی شکل گرفت دیگر آن روحیه انقلابی را کنار بگذاریم، افزود: انقلابی گری همیشه باید در روحیه ملت وجود داشته باشد.

زارع هدف انقلاب اسلامی را زمینه سازی برای تشکیل حکومت جهانی حضرت ولیعصر و اجرا شدن احکام الهی بر روی زمین دانست.

این مقام مسئول در ادمه یادآوری کرد در طول تاریخ انقلاب اسلامی هرزمانی که انقلابی عمل کردیم، به طور قاطع کارها پیش رفت و موفق شدیم و هر زمانی که سست شدیم و روحیه انقلابی را از دست دادیم کارها بر زمین ماند و انجام نشد.

ارسال نظرات