خبرهای داغ:
با حضور شکوهمند بسیجیان شهرستان سرایان صورت گرفت
در اولین روز از رزمایش راهیان بیت المقدس، بسیجیان شهرستان سرایان با حضور شکوهمند خود توان رزمی و آمادگی خود را در مقابله با هر گونه تهاجم دشمنان به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۴۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، براساس فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای در جهت تقویت و برگزاری رزمایش های مختلف به منظور بالابردن سطح توان نظامی و رزمی نیروهای متعهد و ارزشی نظام مقدس جمهوری در مقابله با هر گونه تهاجم دشمنان قسم خورده انقلاب، اولین مرحله از رزمایش بزرگ راهیان بیت المقدس در منطقه عمومی شرق سرایان آغاز شد.
 
سرگرد امانتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان سرایان در حاشیه بازدید از این رزمایش به خبرنگار بسیج گفت: به حول قوه الهی و باتوجه به برنامه ریزی های انجام گرفته حسب دستور فرماندهی معظم کل قوا و فرماندهان محترم سپاه و بسیج از آغازین ساعات اولیه امروز صبح رزمایش بزرگ راهیان بیت المقدس با حضور سه گردان بسیجی در مرکز شهرستان سرایان شروع شده است.
 
وی افزود: در این رزمایش دو روزه شرکت کنندگان عملیاتهای امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن و مقابله با هرگونه نا آرامی ها و اغتشاشات را توسط اساتید محترم رزمایش فرا خواهند گرفت.
 
فرمانده سپاه سرایان خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اعم از داخلی وخارجی که هدفشان جز ساقط کردن نظام نمی باشد باید بدانندکه بسیجیان دلاور این مرز و بوم همچنان که در دوران هشت سال دفاع مقدس گوی سبقت را از دیگران ربوده بودند اکنون برای مقابله با هر گونه تهاجم دشمنان پشت سر مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا ایستاده اند و نخواهندگذاشت که نقشه های شوم دشمنان عملیاتی شود و بایدبدانند برای همیشه که هیچکس نمی تواند یک ایرانی را تهدیدکند و این آرزویی است که آنان به گور خواهندبرد.
 
امانتی برگزاری صحبگاه اقتدار بسیجیان ، مراسم معنوی ، مسابقات فرهنگی ،نشستهای تخصصی و روشنگری درقالب حلقه های صالحین ، مراسم دعای کمیل  و راهپیمایی شبانه را از دیگر برنامه های این رزمایش دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها