فرمانده حوزه بسیج امام حسن(ع) سپاه ناحیه بجستان:
فرمانده حوزه بسیج امام حسن(ع) سپاه ناحیه بجستان گفت: اولین یادواره شهدای مدافع حرم با حضور دکتر باخرد از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مصلای بجستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۳۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
محسن دلیریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، از برگزاری اولین یادواره شهدای مدافع حرم خبر داد و اظهار کرد: اولین یادواره شهدای مدافع حرم به همت بسیجیان این شهرستان امشب و با حضور دکتر باخرد از یادگاری هشت سال دفاع مقدس و مداحی کربلایی کاظم غلام شاهی در مصلای بجستان برگزار می‌شود.
 
فرمانده حوزه امام حسن ضمن تقدیر از خیرین تصریح کرد: منابع مالی این یادواره توسط خیرین شهرستان تأمین و برنامه پذیرایی هم تدارک دیده‌شده که این نشأت از بصیرت بالای مردم این شهرستان است که برای این شهدا سنگ تمام گذاشتند.
 
وی ضمن اشاره به جایگاه شهدا اذعان کرد: چندین سال است که رزمندگان بسیاری با عنوان مدافعان حرم اهل‌بیت (ع) با ملیت‌ها و نژادهای مختلف داوطلبانه عازم سوریه می‌شوند و در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) و ارزش‌های مقاومت اسلامی جان خود را فدا می‌کنند. این مقاومت بین‌المللی نشان داده است که جهاد و گفتمان مقاومت، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و هرکسی فارغ از نام کشور و ملیت داوطلب ایستادگی در برابر تروریست‌های تکفیری در جغرافیای اسلام است.
 
دلیریان ضمن اشاره به بصیرت بالای مدافعین حرم اهل‌بیت (ع) خاطرنشان کرد: حضور جوانان این کشور در دفاع از حرمین اهل‌بیت (ع) نشأت‌گرفته از بصیرت بالای آن‌هاست که خوب میدانید اگر امروز در سوریه نجنگند فردا باید در پشت مرزهای این کشور به دفاع از کشور بپردازند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها