قانون مداري امنيت را توسعه مي دهد و همه با عمل به قوانین و مقررات، در جهت تعالی فرهنگ جامعۀ خود بکوشیم.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۳۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس پليس آگاهي استان زنجان با اشاره به دستگيري يك سارق كش رو گفت: آموزش همگانی گامی بسيار مهمي در مسیر پیشگیری از ناهنجاری ها و آسيب هاي اجتماعي است و پليس در اين زمينه گام هاي خوبي را برداشته است.

سرهنگ جعفر رحمتي افزود: نقش آموزش همگاني در پيشگيري از آسيب ها و جرائم بر هيچ كس پوشيده نيست و با اطلاع رساني به موقع و آگاه سازي مي توان از وقوع بسياري از جرائم پيشگيري كرد

وي اظهار داشت: پليس زنجان براي برقراري مطلوب نظم و امنيت، توجه خود را بيش از پيش به حوزه‌ پيشگيري اجتماعي معطوف داشته و يکي از راه‌هاي اساسي براي تحقق پيشگيري اجتماعي، آموزش‌هاي همگاني اقشار مختلف جامعه است.

رحمتي با اشاره به اطلاع پليس از يك مورد كش روي از باجه يكي از بانك هاي در سطح شهر زنجان بلافاصله ماموران در محل حاضر و در بررسي تصاوير دوربين هاي مداربسته سارق شناسائي و با تلاش چشمگير نامبرده در حين تردد در شهر دستگير شد.

اين مقام مسئول گفت: اين سارق با استفاده از كم توجهي يكي از شهروندان اقدام به سرقت يك عدد گوشي تلفن همراه و مقاديري وجه نقد كرده بود كه در بازجويي پليس به جرم خود اعتراف كرد.

رئيس پليس آگاهي استان زنجان از دستگيري سه سارق ديگر در 24 ساعت گذشته خبر داد و از شهروندان خواست تعامل و مشاركت خود را با پليس در راستاي تامين امنيت مطلوب گسترده تر كنند.

ارسال نظرات