خبرهای داغ:
امام جمعه سربیشه:

رئیس جمهور نسبت به عزل استاندار اقدام کند

امام جمعه سربیشه گفت: ما از آقای وزیر کشور که البته نه ولی از آقای رئیس جمهور انتظار داریم در اسرع وقت نسبت به عزل استاندار اقدام کند.
کد خبر: ۸۸۲۹۹۰۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، عده ای از اهالی شهر سربیشه در اعتراض به سخنان اخیر استاندار خراسان جنوبی در جمع هنرمندان در محل دفتر امام جمعه این شهر تجمع کردند. و اعلام کردند از آقای رئیس جمهور انتظار داریم در اسرع وقت نسبت به عزل استاندار اقدام کند.

حجت الاسلام سنجری امام جمعه شهرستان سربیشه در این مراسم گفت: دوستان فرمانداری و استانداری روز شنبه نزدیک دو ساعت ونیم حول صحبت های اخیر استاندار با من صحبت کردند؛ بعضی از مطالبی که در این مدت از دوستان شنیدم ، عذر بدتر از گناه بود.

وی با بیان اینکه یکی از مسئولین به من می گوید: اتفاقا خانواده خود ما هم می رقصند !!! خاطر نشان کرد:حرفی که به من امام جمعه زده می گوید در استان تقصیر شما نیست، تقصیر مردم است ، شماها اینقدر در گوش مردم خواندید که اگر به سرشان هم بزنید مردم کاری نخواهند کرد .

امام جمعه شهرستان سربیشه همچنین افزود : به من می گویند : شما وکیل دولت سابق نباشید، من یک حرف به شما گفتم ؛ اینکه از خدمات دولت ها که در لوای نظام کار انجام شده ، دفاع می کنم شما هم بیایید بگویید در دولت چه کاری انجام شده تا ما همان را تبلیغ کنیم .

خطیب جمعه سربیشه همچنین گفت : ما در این استان خیلی چیزها داریم که باید به حالش گریه کنیم ، اولین چیزی که باید به حالش گریه کرد داشتن استانداری بی کفایت که باید به حال این چنین استانداری گریه کرد.

وی افزود : استانداری که نماینده ولی فقیه استان در مقابلش این طور موضع گیری کند، این استاندار به درد استان نمی خورد.

امام جمعه شهرستان سربیشه همچنین گفت: ما از آقای وزیر کشور که البته نه ولی از آقای رئیس جمهور انتظار داریم در اسرع وقت نسبت به عزل استاندار اقدام کند؛ همچنان که امروز قرار بود آقای استاندار در برنامه زنده تلویزیونی حضور داشته باشد و کارگردان انقلابی و فهیم این برنامه را لغو کرد.

خطیب جمعه سربیشه عنوان کرد : ما فعلا حرفمان این است که استاندار اشتباه کرده ، یاعذرخواهی کند و برود ، نه اینکه عذرخواهی کند و بماند ، نه ؛ عذر خواهی کند برود یا هم مردم ما را به اختیار خودشان بگذارند ، مردم ما آقای استاندار را حتی یک الی دو ساعت در استان نگه نخواهند داشت .

وی همچنين گفت: رهبری معظم در انتخابات گذشته و نزدیک به انتخابات مطالبی رابیان کردند : اینکه نزدیک انتخابات اگر حواشی ای درست شود ، خیانت به ملت است ؛می خواهیم بگوییم آقای رئیس جمهور این ها حواشی اند ، حاشیه درست می کنند .

حجت الاسلام سنجری در پایان گفت: درخواستی که داریم این است که دولت سیاسی کاری را کنار بگذارد و اگر قرار بر گریه است بیاید با هم گریه کنیم؛ اگر چه که با گریه کار درست نمی شود ، اگر با گریه کار درست می شد شما را مسئول نمی گذاشتند .!!

همچنین در پایان این مراسم تجمع کنندگان با با امضاء طوماری خواستار استعفای استاندار خراسان جنوبی از مسوليتش شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها