طی مراسمی و با حضور آیت‌الله حسینی بوشهر از سه کتاب سنگر کمین شناور با موضوع زندگینامه شهدای اطلاعات استان بوشهر رونمایی شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۹۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محسن شیرازی دبیر انجمن پیشکسوتان سپاس در این مراسم با اشاره به اینکه این انجمن در زمره سازمان‌های مردم‌نهاد، غیرانتفاعی بوده و وابستگی به هیچ صنف و گروهی ندارد و 10 سال است که شکل گرفته است.

شیرازی با تاکید بر اینکه اطلاعات سپاه انقلاب ایلامی بخش مهمی از سپاه بوده که در راستای دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد، گفت: با جنگ تحمیلی سپاه عمدتا وارد کار نظامی شد و وزارت اطلاعات نیز عمدتا از نیروهای سپاه بوجود آمد.

وی با بیان اینکه تا به امروز اطلاعات سپاه خدمات ارزنده‌ای به اسلام داشته است، افزود: نیوری قدس از افتخارات انقلاب، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان از دل اطلاعات سپاه تشکیل شده است.

دبیر انجمن پیشکسوتان سپاس با تاکید بر اینکه اطلاعات سپاه همچنان که به پیش می‌رود مظلوم و گمنام است، بیان داشت: این از ویژگی‌های اطلاعات است که همیشه مظلوم باشند.

شیرازی با بیان اینکه مظلوم‌تر از نیروهای اطلاعاتی خانواده‌های آنها هستند، خاطرنشان کرد: کمترین کاری که ما می‌توانیم برای شهدا انجام دهیم معرفی آنهاست.

وی به اهداف تشکیل انجمن سپاس پرداخت و گفت: تکریم خانواده شهدا، اعتلای نام شهدا و حفظ راه آنها از اهداف تشکیل این انجمن بوده که در این راه 20 نشست همدلی برگزار کردیم.

فرمانده سپاه استان بوشهر نیز در ادامه با تاکید بر اینکه یادواره شهدا تخصصی می‌شوند همچنان که کار در اطلاعات تخصصی شده، گفت: این یادواره‌ها نیاز بوده و خواست امام خامنه‌ای است.

جمیری با اشاره به اینکه این یادواره‌ها در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست، افزود: تا شهدا بشناسیم هر چند در شناخت شهدا عاجزیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات