کنترل و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی مستلزم مشارکت مسئولانه نهادها و دستگاههای ذیربط است و امیدواریم با انجام اقدامات مناسب در زمینه پیشگیری از جرم شاهد کاهش جرايم باشیم.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۹۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در گرد همايي رابطان سازمان ها و ادارات دولتي كه در سالن جلسات ستاد فرماندهي برگزار شد، بابیان اینکه تحقق نظم و امنيت در سايه همكاري پليس با ادارات دولتي ومردم است گفت: اعتقادات مذهبي و خانواده محور بودن مناسبات اجتماعي از عوامل كاهش آسيب هاي اجتماعي در استان است .

سرهنگ علي آزادي افزود: استان زنجان به لحاظ ميزان آسيب هاي اجتماعي در پايين ترين رتبه در بين استان هاي كشور قرار دارد.

وي با اشاره به اينكه نظم و امنيت در سايه همكاري و تعامل گسترده ادارات دولتي، مردم و پليس محقق مي شود. تصريح كرد : همسویی و وفاق سازمانهای دولتی با پليس در پیشگیری و مقابله با تهدیدات اجتماعی بسیارموثر است .

سرهنگ آزادي با اشاره به اينكه امروزه رويكرد پليس از موضع سلبی به موضع اجتماعي و مردمداری تغيير كرده است، عنوان داشت: همراهي ارگان ها و سازمان ها با همديگر مي تواند، زمينه موفقيت در راستاي رسيدن به امنيت مطلوب را مهیا سازد.

وی با بیان نقش مردم در پیشبرد اهداف و مأموریت ها،ادامه داد: علم ارتباطات امروزه در صدر علوم جهان قرار دارد و سازماني موفق است كه بتواند در راستاي پيشبرد اهداف خود، تعامل مثبت و سازنده اي با ساير نهادها و ارگان ها برقرار كند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه همه دستگاهها و نهادها نقش محوری در ایجاد ، حفظ و ارتقاء امنیت در کشور دارند بيان داشت: کنترل و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی مستلزم مشارکت مسئولانه نهادها و دستگاههای ذیربط است و امیدواریم با انجام اقدامات مناسب در زمینه پیشگیری از جرم شاهد کاهش جرايم باشیم.

ارسال نظرات