خبرهای داغ:
پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن انتخابات آینده ایران را انتخابات سرخ معرفی کرده یعنی می گوید سه ماه دیگر در ایران خون راه می افتد گفت: مسئولین دولت برای اینکه چند صباحی دیگر در قدرت و پست بمانند از منافع ملی مایه نگذارند.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۹۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خسروی پیشکسوت دفاع مقدس صبح امروز در رزمایش راهیان بیت المقدس بسیج اظهار داشت: کسب علم ودانش همراه با معرفت و دینداری، پویایی اقتصاد، بهره مندی از روحیه انقلابی و ولایتمداری از مهمترین راه های رسیدن به اقتدار ملی است.

وی با بیان اینکه متاسفیم از مسئولین که در عرصه فرهنگی وظیفه شان را خوب انجام ندادند افزود: رهبری ولنگاری فرهنگی را معنا کردند و فرمودند " نه تنها جلوی کارهای ضد فرهنگی گرفته نمی شود بلکه کار ارزشی فرهنگی انجام نمی شود.

خسروی خاطرنشان کرد: فرمانده نیروی انتظامی شب گذشته گفت" فسادهای فضای مجازی امسال نسبت به سال قبل 63 درصد افزایش داشته است" باید همه نگران کشور و آینده باشیم که امروز بچه های کوچک به بدترین سایت های مستهجن دسترسی دارند و این عرصه هجوم دشمن است.

وی با بیان اینکه علمی که همراه با دین باشد عامل اقتدار است و علمی که همراه با رقص و کنسرت باشد به جایی نمی رسد گفت: بسیجیان باید به دنبال هنر و علمی باشند که مانند شهدای هسته ای زندگی کنند. دکتر شهریاری از لحاظ دینی و علمی سرآمد در رشته خودش بود و حتی حقوق خود را بین فقرا تقسیم می کرد.

این پیشکسوت بسیجی متذکر شد: اگر امر به معروف و نهی از منکر جدی گرفته نشود جای معروف و منکر عوض می شود.

وی تصریح کرد: دست درازان وغارت گران بیت المال را بعضی ها ذخیره نظام می دانند و نمک به زخم مردم می پاشند. آیا رئیس بانک ملت که 5 برابر رئیس جمهور آمریکا حقوق می گرفته ذخیره انقلاب است؟

خسروی تاکید کرد: علم همراه با تدین و اخلاق اولین راه رسیدن به اقتدار ملی است و دومین راه در رسیدن به اقتدار ملی اقتصاد مقاوم است.

وی عنوان کرد: برای حل مشکلات اقتصادی، بیکاری، گرانی و تعطیلی بیش از 60 درصد صنعت کشور چه اقداماتی صورت می گیرد؟ امروز حل مشکل اقتصادی و رونق اقتصادی در حقیقت زندگی مردم شدنی نیست جز با تحقق اقتصادمقاومتی است.

خسروی با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور را باید نجات دهیم خاطرنشان کرد: سپاهیان جوان ما ارکیو 180 را ساختند و ارتشیان غیور ما ناوشکن جماران را ساختند و یک میلیون و دویست هزار قطعه در آن به کار رفته بود.

وی ادامه داد: حالا عده ای می گویند باید مدیر از خارج وارد کنیم یا ما نمی توانیم با غرب رقابت کنیم مگر در آبگوشت بزباش و اینکه مشکلات ما از بیرون حل می شود نگاه غلطی است.

این پیشکسوت بسیجی خاطرنشان کرد: 30 ماه با غرب مذاکره کردیم در نتیجه همه چیز ما را نقد گرفتند و اورانیوم که به غنا رسیده بود را گرفتند و ما را با قول نسیه دنبال خود می دوانند. این خود سران آمریکا هستند که می گویند چیزی عاید ایران نشد .عراقچی می گوید تحریم ها فقط روی کاغذ برداشته شد.

 وی عنوان کرد: ولایتمداری شعار نیست و اگر مسئولین خودشان را پیرو ولایت می دادند باید در عمل و رفتار دنباله روی خط امام و رهبری باشند.

این پیشکسوت بسیجی با بیان اینکه چرا عده ای اگر قرضی ندارند از آشتی ملی سخن می گویند افزود: رهبر انقلاب فرمودند رسانه ها این را نشر ندهند. مردم که قهر نیستند و این را در روز 22 بهمن با حضور پر شور در راهپیمایی نشان دادند.

وی ادامه داد: آری مردم قهرند با کسانی که یک بسیجی را بی لباس کرده و کتک زدند و به روز عاشورا هتک حرمت کردند.

خسروی خاطرنشان کرد: 90 روز دیگر تا انتخابات ریاست جمهوری مانده است از هر طیف، جناح، اهل تسنن یا تشیع هستید برای آینده ایران و اسلام فکر کنید .

وی با بیان اینکه امام علی(ع) فرمودند " سقوط یک نظام اسلامی در زمانی اتفاق می افتد که مسائل اصلی و فرعی جا به جا شوند" اظهار داشت: آیا امروز مسئله اصلی ما اختلاط در رقص مرد و زن و برگزاری کنسرت است؟

خسروی خطاب به استاندار تصریح کرد: در مسائل دینی و شرعی مرجع تقلید داریم و قبل از اینکه از شما و امثال شما حرف گوش دهیم به قرآن مراجعه می کنیم.

وی اضافه کرد: شما که به عنوان هنر، رقص مرد و زن را تبلیغ می کنید این مطابق با کدام آیه قرآنی، سیره پیغمبر و یا گذشته ایران اسلامی است .

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن انتخابات آینده ایران را انتخابات سرخ معرفی کرده یعنی می گوید سه ماه دیگر در ایران خون راه می افتد گفت: مسئولین دولت برای اینکه چند صباحی دیگر در قدرت و پست بمانند از منافع ملی مایه نگذارند.

وی متذکر شد: از شهیدان الگو بگیریم و از ولایت تبعیت کنیم تا نقشه های دشمن را به همت بسیجیان ناکام بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها