کد خبر: ۸۸۲۹۸۸۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کتاب «روله کانم» (فرزندانم) خاطرات حاجیه خانم آجیلی مادر شهیدان رحمت الله، شهریار و شهرام نمکی که به قلم مریم لطف الهی به رشته تحریر درآمده است، چاپ و منتشر شد.

 

تاریخ، تکرار رشادت های مردمانی را به نمایش می گذارد که هر از چند گاهی در گوشه ای از این سرزمین، پا به عرصه گذاشته و در تمام دوران ماندگار گشته اند. کردستان سرزمین ایثار و مردانگی، مهد حمیت و غیرت و زادگاه شهیدان بی نام و نشان و دیار رخدادهای پر التهاب در دوران مختلف، سهم فراموش ناشدنی در برپایی انقلاب اسلامی و مجاهدت های جنگ تحمیلی داشته اند.

 

از صبح روز پیروزی انقلاب اسلامی، گروهک های سیاسی در استان کردستان با شعار «دفاع از خلق کُرد» عَلَم خودمختاری و تجزیه طلبی را بلند کردند. بروز زود هنگام گروهک های ضد انقلاب نه تنها شیرینی انقلاب اسلامی را به کام مردم کردستان تلخ کرد و فرصت عمران و آبادانی را از استان گرفت، بلکه اجازه نداد که مردم با اصول و آرمان های انقلاب اسلامی به درستی آشنا شوند.

 

کتاب «روله کانم» گوشه ای زندگی شهیدان رحمت الله، شهریار و شهرام نمکی را به روایت مادر داغ دارشان به تصویر می کشد. این کتاب قطره ای از دریای بیکران معرفت و پاکی مردم کردستان را برای تشنگان فهم به ارمغان می آورد.

 

کتاب «روله کانم» به قلم مریم لطف الهی و به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس استان کردستان در 2.000 نسخه توسط انتشارات فاتحان در پاییز سال 1395 چاپ و منتشر شده است. 

 

کتاب «روله کانم» در 128 صفحه قطع رقعی، حاوی ده فصل می باشد و منقش به تصاویر نابی از محل شهادت و دفن شهیدان نمکی است.

 

محل فروش این اثر: سنندج ـ خیابان جام جم ـ جنب صدا و سیمای مرکز کردستان ـ مجتمع شهدای بسیج ـ مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس.

 

 

ارسال نظرات