4 هزار و 162 واحد مسکونی در قالب تعاونی‌های غیر از مسکن‌مهر از طریق فعالیت تعاونی‌های مسکن در استان به مردم زنجان واگذار شده است.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۷۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان زنجان با اشاره به وجود 22 پروژه مسکن مهر در زنجان، گفت: این پروژه‌ها شامل 3 هزار و 922 واحد آپارتمانی است که در اختیار مردم قرار گرفته است.

احمد غریوی از تشکیل کمیته بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و افزود: با تشکیل این کمیته از سال 92 تاکنون، گام های موثری در زمینه تفکیک تعاونی های مسکن فعال و غیرفعال استان برداشته شده و این پالایش نشان می دهد هم‌کنون 77 تعاونی مسکن فعال در استان زنجان وجود دارد.

وی اظهار داشت: اداره نظارت بر مدیریت امور تعاون، در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت‏های مناسبی انجام داده است.

غریوی با اشاره به اینکه صدور مجوز برای تعاونی‏های مسکن نسبت به سال‏های گذشته با اعمال حساسیت های بیشتری انجام می‌شود، اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی و مسئول در امر نظارت نیز تخلفات حوزه مسکن را با جدیت مضاعفی رصد و کنترل می کنند تا از بروز هرگونه تخلفی در این بخش جلوگیری نماید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان رفع چالش ها و مشکلات تعاونی های مسکن در کشور را یکی از گام‌های موثر در جهت خانه‌دار شدن مردم عنوان کرد و افزود: علیرغم تصورات نادرستی که درخصوص تعاونی های مسکن وجود دارد، این تشکل ها از ظرفیت بالایی در جهت خانه‌دار نمودن مردم برخوردارند و تاکنون نیز عملکرد مطلوبی در این زمینه داشته اند.

ارسال نظرات