معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

منابع انسانی فعال، بزرگترین سرمایه های انسانی هر حوزه می باشد

بزرگترین سرمایه های انسانی هر حوزه منابع انسانی فعال در آن حوزه می باشد،خوشبختانه در حوزه بهداشت و درمان استان زنجان، نیروهای انسانی شایسته ای فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۵۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در حاشیه افتتاح همزمان 657 واحد ارائه خدمات بهداشتی در 28 استان و 47 دانشگاه سراسر کشور که به صورت همزمان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد، با بیان اینکه خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان طی 3 سال اخیر با گذشته قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: وضعیت موجود در حوزه بهداشت و درمان، ماحصل تصمیمات صحیح وزیر و همچنین مدیریت حوزه بهداشت و درمان فعلی استان است.

سید بیوک موسوی با بیان اینکه در گذشته با امکانات و درآمدهای نفتی، فقط 200 میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان هزینه شده است، افزود: طی 3 سال گذشته و با وجود کمبودهای موجود در حوزه اعتبارات، یک هزار و 528 میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده است که این رقم، خیره‌کننده محسوب می‌شود.

وی در ادامه بزرگترین سرمایه های انسانی هر حوزه را منابع انسانی فعال در آن حوزه دانست و گفت: خوشبختانه در حوزه بهداشت و درمان استان زنجان، نیروهای انسانی شایسته ای فعالیت دارند که این نیروها، از مفاخر استان به شمار می روند.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان افزود: مردم استان، به فعالیت نیروی انسانی شایسته ای که از ذخایر انسانی استان به شمار می آیند و در حوزه مدیریت بهداشت و درمان شاغل هستند، مباهات می کنند.

موسوی همچنین اصحاب رسانه و مطبوعات را به منزله دیدبان و نشانگرهای وضعیت جامعه در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: رسانه‌ها تلاش خود را برای انتقال موفقیت‌ها و بیان نقص‌های موجود به منظور برطرف کردن آنها انجام می‌دهند و باید این ارتباط به صورت صحیح برقرار شود.

گفتنی است این مراسم در استان زنجان به صورت نمادین با افتتاح مرکز خدمات بهداشتی و درمانی شماره 16 اجرا شد. همچنین 28 پروژه از مجموع 657 واحد ارائه خدمات بهداشتی، سهم استان زنجان می باشد که به صورت تفاهم نامه های سه جانبه میان وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی، استانداری زنجان و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اجرا شده و قرار است 226 پروژه در قالب این تفاهم نامه ها در استان زنجان احداث شود.

ارسال نظرات