خبرهای داغ:
طی عملیات‌های انجام شده در دو ماهه گذشته با دستور دادستانی در راستای حفظ امنیت و آرامش شهری هفت مورد باند فساد و فحشا شناسایی و متهمین آنها دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۱۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
دستگیری 7 باند فساد و فحشاءدر قم/478 سارق در دام پلیس
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در دو ماهه اخیر در اجرای طرح امنیت اجتماعی با دستور دادستان قم 180 نفر مفاسد اجتماعی، 478 نفر سارق، 572 نفر اتباع خارجه و81 نفر اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.

در اقدامی هماهنگ، ضابطین قضایی با دستور دادستانی در راستای حفظ امنیت و آرامش شهری هفت مورد باند فساد و فحشا و خانه تیمی و هشت مورد باند سرقت شناسایی و متهمین آنها دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

در راستای اجرای طرح‌های مستمر دادستانی در جمع آوری مشروبات الکلی و برخورد با تولید کنندگان و توزیع کنندگان مشروبات الکلی در قم، در دوماهه اخیر هزار و 438 لیتر مشروبات الکلی که آماده بسته بندی و توزیع بود با دستور مقام قضایی ضبط و توقیف شد.

دادستان قم گفت: خدشه به امنیت و آرامش عمومی قم، غیر قابل اغماض است و هنجارشکنان بدانند رفتارهای پرخطری که بخواهد به امنیت شهر قم آسیب برساند با  برخورد قاطع و بهنگام  دادستانی روبرو خواهد شد و دادستانی ضمن حفظ تراز امنیت شهر قم اجازه نابسامانی اجتماعی را به هیچ فرد و گروهی نخواهد داد و بدانند که رفتار گروه‌های پرخطر در رصد و کنترل عوامل انتظامی و امنیتی استان خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها