جلسه هماهنگی برای مراسم تشییع وخاکسپاری شهدای گمنام باحضورمسئولین فرادنبه، سفید دشت و دهنو در حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) فرادنبه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۸۰۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی برای مراسم تشییع وخاکسپاری شهدای گمنام با حضورا حضورامام جمعه فرادنبه ، خانم علایی بخشدار محترم بخش مرکزی، مسئولین بنیاد شهید شهرستان، مسئولین شهرهای فرادنبه و سفیددشت و روستای دهنو، فرمانده حوزه بسیج خواهران و بسیجیان پایگاه های تابعه برگزار شد.

سروان ربیعی، فرمانده حوزه امام سجاد علیه السلام، گفت؛ روز چهارشنبه یازدهم اسفندماه شهدای عزیز از مرکز استان به شهرستان بروجن منتقل می شوند که طبق برنامه ریزی ابتدا مراسم استقبال از شهدای عزیز از میدان بسیج بروجن به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می شود و سپس پیکر مطهر دوتن از شهدا به فرادنبه و گلزار شهدا انتقال داده می شود، که یک شهید برای تشییع توسط اهالی روستای دهنو و شهر سفیددشت اعزام و بعد از اجرای مراسم مجدد به گلزار شهدا فرادنبه بازگردانده می شود.
ربیعی افزود: مراسم وداع با شهدای گمنام نیز شامگاه چهارشنبه یازدهم اسفندماه، مصادف با شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، با برنامه های قرائت دعای توسل و مداحی با حضور آحاد مردم شهیدپرور تا صبح پنج شنبه در محل گلزار شهدا برپا می باشد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(علیه السلام) فرادنبه ادامه داد: روز پنج شنبه دوازدهم اسفندماه ساعت 9 صبح  نیز مراسم تشییع از مسجد شهید بهشتی(خیابان انقلاب) به سمت تپه ی نور(قزل گریش) و مراسم تدفین شهدا با اجرای برنامه های مداحی در محل تپه ی نور برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات