خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عزت و استقلال کشور مرهون شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان است، گفت: ملت ایران در طی 37 سال از انقلاب در مقابل دنیای غرب و شرق ایستادگی کردند.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۴۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ آیت الله سید علی رضا عبادی شب گذشته در یادواره شهدای مهندس شهرستان بیرجند اظهارداشت: جرم مردم ایران اسلامی این بود که در مقابل دنیای غرب و شرق ایستادگی کردند وگفتند خودمان می خواهیم مالک کشور خودمان باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ملت ایران می خواستند زندگی و فرهنگ اسلامی داشته باشند، گفت: در هشت سال دفاع مقدس تمامی بلوک غرب و شرق در مقابل انقلاب اسلامی و ملت ایران ایستادند و به ما حمله کردنداما دست از پا شکسته بر گشتند.

وی با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس هزینه های فراوانی دادیم، افزود: از آن زمان تا کنون دشمن حرفای زیادی بر علیه ملت و انقلاب و حمله به کشور می زند اما این شهداء، ایثارگران، جانبازان و آزادگان هستند که این عزت را برای کشور ایجاد کردند.

عبادی با تاکید براینکه دشمن دشمن است وباید در دشمن شناسی کم نیاوریم،عنوان کرد: نباید گول دشمن را بخوریم دشمن هیچ گاه قانع نخواهد شد تا اینکه دست از همه ارزشها ، استقلال، ناموس خود برداریم وبه کمتر از آن هم قانع نیست.

وی دشمن را مهمان نا خوانده دانست ، و یادآورشد: در زمان پهلوی و قبل از آن نفوذ توسط دشمن وجود داشت و دشمنان با نفوذ بر رضا شاه با کمال قصاوت هر عملی را در کشور انجام دادند بی حساب مردم بی گناه را کشتند و بردن نام امام حسین(علیه السلام) را ممنوع کردند حوزه های علمیه را بستند و علماء را به شهادت رساندند و حدود 11 میلیون از جمعیت 20 میلیونی کشور در اثر قعطی مردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: بعد از رضا شاه ؛ پسرش دشمن بر تمام سیستم مدیریتی کشور دخالت می کرد و نه نیروهای نظامی و نه نیروهای سیاسی از خود اختیاری نداشتند و لایحه ایی را به تصویب رساندند به نام قانون کاپیتولاسیون ومهر ذلت بر پیشانی مردم زدند.

وی تاکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی دشمن در برخی از افکار بعضی از دولتمردان نفوذ کرد تا جایی گاهی دولتمردان در لباس مسئولین حرف وعمل بیگانگان را انجام می دهند و این ناشی از نفوذ دشمن می باشد.

آیت الله عبادی متذکرشد: باید حواسمان به دشمن باشد و دشمن شناس در هر عرصه ای باشیم و نباید گول دشمن را بخوریم.

وی با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در 22 بهمن عنوان کرد: دولتمردان باید بدانند حضور گسترده ملت در راهپیمایی 22 بهمن به معنای رضایت مندی از دولتمردان نیست.


ارسال نظرات
پر بیننده ها