خبرهای داغ:
همایش نهضت ما زنده ایم در واحد مقاومت فاطمیه دالاهو برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۰۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دالاهو، حجت الاسلام نوروزی امام جمعه شهرستان دالاهو در مراسم نهضت ما زنده ایم در واحد مقاومت فاطمیه دالاهو گفت: همایش «نهضت ما زنده‌ایم» برگرفته از زندگی نامه و خاطرات معصومه آباد از رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس است که خاطرات مقاومت و ایثارگری‌های خود را در قالب کتابی با عنوان ما زنده‌ایم انتشار داده است.

وی افزود: دختران جوان و نوجوان نسل امروز باید از زندگی این بانوان و زنان شهید درس بگیرند که در سخت‌ترین شرایط دست از حجاب،ولایت‌مداری، مقاومت و دفاع از ارزش‌ها نکشیدند و تا پای جان مبارزه کردند .

در ادامه سرگرد حسینی فرمانده بسیج دانش آموزی دالاهو بیان کرد: نهضت ما زنده‌ایم یک نهضت خود جوش مردمی است که در آن دختران جوان با بهره‌ گیری از کتاب من زنده‌ام و الگو قرار دادن دختر جوان ایرانی که توانست دشمن را به زانو در آورد و در دوران اسارت خود‌ گویی دشمن اسیر اقتدار، صلابت، ایمان و شجاعت این دختر جوان بوده است، اعلام کنند با تبعیت از ولایت به این موضوع می‌بالیم و در جهت رشد و پیشرفت کشور قدم برمی‌داریم .

وی با بیان اینکه هدف از این تجمع مبارزه باجنگ نرم دشمن است، بیان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ عمومی دفاع مقدس با ارائه الگوهای عملی حضور زنان در این عرصه، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بین نسل جوان و همچنین ارتقای نگرش و بینش دختران سرزمین‌مان از جمله اهداف مهم این نهضت است.

وی یادآور شد: ما پیرو مکتبی هستیم که در این مکتب مولا و مقتدای ما امام علی‌(ع) و امام حسین(ع) هستند و دختران بسیجی بایستی پا جا پای شیرزنان کشورمان بگذارند و مقاومت و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.
ارسال نظرات