خبرهای داغ:
حجت الاسلام افتخاری گفت: درون نظام تفکر غیرانقلابی و غیرحزب الهی وجود دارد که رهبر انقلاب برای مقابله و ایستادن در برابر این جریان غیرانقلابی تاکید کرده اند.
کد خبر: ۸۸۲۹۶۲۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار،کارشناس مسائل سیاسی در نشست عاشقان ولایت و مراسم سالروز ازدواج پیامبر (ص) و حضرت خدیجه سلام الله علیها که در سپاه ناحیه خوانسار برگزار شد با اشاره به شاخصه های جوان مومن انقلابی و انقلابی گری اظهار کرد: بصیرت یک فن است و باید نسبت به آن آزمون و خطا داشت و سپس موضع خود را با منویات رهبر اتقلاب تطبیق داد و پس از آن صحیح یا ناصحیح بودن موضع خود را ارزیابی کرد.

حجت الاسلام ابراهیم افتخاری با بیان این که گناه در فاصله گرفتن از روحیه انقلابی گری تاثیر دارد گفت: بی بصیرتی و عدم توانایی در شناخت حق و باطل موجب بروز فتنه می شود.

وی افزود: فتنه به فضای غبارآلودی گفته می شود که بیشتر افراد متوجه فضایی که در آن قرار گرفته اند نیستند و از این رو است که شناخت فتنه و علل و عوامل آن زحمت و تلاش می خواهد.

کارشناس مسائل سیاسی به شاخصه های انقلابی گری که توسط رهبر انقلاب تبیین شده است اشاره کرد و در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پرتکرارترین کلیدواژه بیانات رهبر انقلاب در شش ماهه اخیر اقتصاد مقاومتی بوده است، در حالی که ما هنوز نتوانسته ایم با وجود این تکرار و تاکیدات کاری در بخش حمایت از تولید داخلی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب از ابتدای انقلاب تاکنون درباره انقلاب و جوان مومن انقلابی بیانات متعددی داشته اند و هر چه می گذرد تاکیداتشان بیشتر می شود.

حجت الاسلام افتخاری با اشاره به وجود درجه بندی در انقلابی بودن گفت: درون نظام تفکر غیرانقلابی و غیرحزب الهی نیز وجود دارد که رهبر انقلاب برای مقابله و ایستادن در برابر این جریان غیرانقلابی تاکید کرده اند.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر ضرورت مقابله با جریان غیرانقلابی درون نظام تصریح کرد: این مقدار تاکید رهبر انقلاب برای مقابله با جریان غیرانقلابی نشان دهنده واجب بودن این مسئله است، جریانی که رهبر انقلاب از آن به عنوان دوگانگی انقلابی و غیر انقلابی یاد کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها