کار کنار بسیجیان نشاط آور است

يكي از مسئولان سپاه ولايت تبريز در جمع بسيجيان حوزه الغدير با بیان اینکه کار در كنار نيروهاي بسيجي نشاط آور است، گفت: نيروهاي بسيج با توانی كه دارند مي توانند حتي با برنامه هاي كوتاه مدت به موفقيت هاي بزرگ و چشمگير دست پيدا كنند.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۹۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، روح الله مددي افزود: همه اين موفقيت ها حاصل روحيه بالاي اخلاص، تواضع و ايمان و كار جهادي است كه دیگر نيروها را با اين نهاد مقدس متمايز مي كند.

وی ادامه داد: در شرايط امروزي نقش بسيج خيلي مهم و حياتي است چراكه تشكيل تمدن اسلامي نياز به جوانان انقلابي و با ايمان دارد و بسيج از زماني كه شكل گرفته اين ويژگي را از خود نشان داده است.

مددی در بخش ديگر صحبت هاي خود با اشاره به فعاليت شديد دشمن در عرصه فرهنگي اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوري اسلامي با همه قوا در اين جبهه عليه ارزش ها و آرمان تلاش دارند و با اجراي نقشه هاي مختلف و بي سابقه براي نسل جديد درصدد هستند با حركتي نرم انقلاب را از درون تهي كنند.

وی با بيان اهميت فعاليت در بسيج دانش آموزي خاطرنشان كرد: وظيفه افرادی که با دانش آموزان سر و کار دارند بسيار مهم است چراکه امروز دشمن حتي براي مهد كودك ها و كليه مقاطع تحصيلي برنامه دارد و بايد با حساسيت خاصي با اين نسل تعامل كرد.

این هادی سیاسی با ابراز تاسف از غفلت مسئولان، هوشياري آن ها ضروری خواند تا مبادا خواسته و نخواسته اهداف دشمن را پياده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها