برای تقویت جمع منتظران حضرت صاحب الزمان(عج)، ایجاد تشکل ضرورت دارد و برای تحقق این امر بهترین تشکلها بسیج است که دشمنان از این مهم در هراسند.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۸۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلم والمسلمین شعبانعلی نوذری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری با اشاره به اینکه  امریکا در راس دشمنی با نظام و انقلاب اسلامی قرار دارد گفت: دشمنان نظام  شبانه روز برای تضعیف،ناکارآمدی و جلوگیری از گسترش انقلاب توطئه و نقشه می کشند لذا پاسداران باید در همه حال برای جهانی کردن انقلاب اسلامی مجاهدت و تلاش بی وقفه داشته باشند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ساری در مجلس انس و مودت بازنشستگان سپاه ساری که به همراه خانواده ها در حسینیه 4دانگه اییهای مقیم مرکز مازندران حضور داشت اظهار کرد: برای تقویت جمع منتظران حضرت صاحب الزمان(عج) ایجاد تشکل ضرورت دارد و برای تحقق این امر بهترین تشکلها بسیج است که دشمنان از این مهم در هراسند.
حجه الاسلام نوذری برقراری تشکل را نیازمند سه محور دانست و افزود: محور انبیاء و ائمه معصومین(ع)، اولین محور تشکل  است و ولایت دومین محور در ایجاد تشکل به حساب می آید.
 وی جانشین امام معصوم(ع) و نائب امام زمان (عج) را شبیه ترین فرد به امام(ع)دانست که در عصر حاضر بر عهده حضرت آیه الله العظمی الامام خامنه ای است.
 این مقام مسئول در سپاه ساری سومین محور تشکل را وحدت خواند و یادآور شد: وحدت از جمله محورهای تشکل است، لذا مطرح کردن آشتی ملی در جامعه متحد انقلاب اسلامی مفهومی ندارد.
حجه الاسلام نوذری گفت : در جامعه ای که وحدت  مبناست طرح آشتی ملی برنامه و شعاری برای ایجاد تفرقه از سوی دشمنان است لذا همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره داشتند اشتی برای جامعه ای مطرح می شود که قبل از آن قهری وجود داشته باشد لذا وقتی بین نیروهای متدین، انقلابی و ولایتمداری که زیر یک پرچم و یک گفتمان قرار دارند بحث آشتی ملی خیانتی برای تخریب وجه حکومت و مردم جامعه تلقی می گردد.
وی قهر با دشمنان نظام، فتنه گران، ساکتین، و ضدیون با ولایت را از اصلی ترین و راهبردی ترین اقدامات مردم نظام و انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: مردم ما از امت دوره رسول خدا(ص) و مردم عصر امیر المومنین(ع) بهترندو این را طی آزمایش های بیشمار و سنگین دوران سپری شده انقلاب اسلامی اثبات کردند.
نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری تفکر بسیجی و انقلابی گری را سومین وظیفه برای به دست آوردن رضایت ولایت فقیه از سوی جامعه دانست و بیان کرد: اولین قدم برای جامعه سعادتمند که رضایت امام و جانشین را می طلبند تقوای الهی است و این امر باید در سیاستف دیانت، اجتماع، ایمان به خدا و همه جوانب در نظر گرفته شود.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها