خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: همه مردم برای رفع حاجات و مشکلاتشان نزد ائمه بزرگوار می‌برند و همه ائمه بزرگوار رفع نیازهایشان را از مادر خود حضرت فاطمه(س) درخواست می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۰۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

عقیل محمدی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) و پیرامون  ابعاد شخصیتی ایشان اظهار کرد: کرامات و ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه(س) بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) از معنویات بسیاری برخوردار بودند و  ولایت‌پذیری و پشتیبانی و حمایت ایشان از ولی‌امر خود، امام علی(ع) از مهم‌ترین ویژگی‌های حضرت فاطمه(س) بود و در این راه از جان و مال خود مایه گذاشتند.

این مسئول با بیان ویژگی های حضرت فاطمه(س) از زبان پیامبر اکرم(ص) مطرح کرد: حضرت فاطمه(س) به ام‌ابیها مشهور بودند که نشان دهنده محبت، مجاهدت و فداکاری‌های بسیار ایشان است.

مسئولسازمانبسیجمداحانسپاهصاحب‌الامر(عج) قزوین تبیین کرد: حضرت فاطمه(س) تنها زنی بودند که تمام خصایص و فضایل انسانی را به طور کامل دارا بودند و ایشان الگویی کامل برای تمام بشریت در تمام ادوار تاریخی می‌باشند.

محمدی به ماجرای ابتر عنوان کردن پیامبر(ص) توسط کفار اشاره کرد و گفت: کفار پیامبر اکرم(ص) را به خاطر نداشتن فرزند پسر ابتر می‌خواندند و گمان می‌کردند نسل پیامبر منقرض خواهد شد؛ حال آن‌که به برکت وجود حضرت فاطمه(س) این نسل برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

وی با اشاره به سخنان ائمه اطهار(س) در خصوص حضرت فاطمه(س) توضیح داد: همه مردم برای رفع حاجات و مشکلاتشان نزد ائمه بزرگوار می‌برند و همه ائمه بزرگوار رفع نیازهایشان را از مادر خود حضرت فاطمه(س) درخواست می‌کنند.

این مسئول بخشندگی و رعایت عفاف و حجاب را از دیگر ویژگی‌های حضرت فاطمه(س) دانست و خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه(س) در شب عروسی خود لباس خود را به یک نیازمند بخشید که نشان از بخشندگی بسیار والای آن حضرت دارد.

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها