سردار طهماسبی بیان کرد: چندی پیش یکی از همین نفوذی ها که مشاور وزیر هم بوده و در قراردادهای بین المللی دخالت مستقیم داشت را شناسایی و به وزیر معرفی کردیم.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۴۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، سردار طهماسبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در دومین روز همایش بزرگ سران طوایف عشایر با بیان اینکه روحیه ناخالصی در عشایر وجود ندارد اظهار داشت: عشایر مظهر وحدت و انسجام ملی و انقلابی گری هستند.

وی با بیان اینکه هر انقلابی هدف و آرمان های ویژه ای دارد خاطر نشان کرد: آرمان انقلاب اسلامی نیز تشکیل حکومت اسلامی بود. این آرمان برای پیاده سازی نیاز به مقدمه ای دارد. مقدمه این آمار حضور حداکثری مردم بود در سال 1342 امام خمینی (ره) اقدام به قیام کردند اما از آنجایی که مردم هنوز آمادگی لازم را نداشتند امام (ره) به ناچار سکوت کردند. اما در سال 57 مردم در اوج آمادگی بودند و در صحنه حضور داشتند به دعوت امام لبیک گفتند و ایشان کار را به خود مردم سپردند و نهایتا انقلاب اسلامی شکل گرفت.

معاون حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه هنوز خیلی از اهداف انقلاب محقق نشده است افزود: در مسیر تحقق اهداف انقلاب خیلی‌ها مانع تراشی می‌کنند امروز دشمنان و عوامل داخلی شان در مسیر این راه سنگ انداری می‌کنند و رسیدن به هدف کار آسانی نیست.

سردار طهماسبی به تلاش هوشمند برای از بین بردن وحدت در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ایران یکی از معدود ترین کشورها است که بیشترین تنوع اقوام و مذاهب را دارد اما همین عامل وحدت و همبستگی ما تا امروز باعث شده دشمنان مان شکست خورده باشند. این در حالی است که فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن علیه وحدت و انسجام ملی مان روز به روز شدت می‌گیرد و افزایش می‌یابد.

وی در ادامه اظهار داشت: دشمن می‌داند که از راه حمله نظامی به خاک ایران به هیچ چیزی دست نمی‌یابد و نمی‌تواند حریف جمهوری اسلامی شود . چنانچه دستگیری مقتدرانه تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس نمونه ای کوچک از این قضیه است که آبروی نظامیان آمریکایی را از بین برد.

سردار طهماسبی بیان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که در میان مسوولین خائنانی پیدا کنند تا در مواقع حساس به بدنه انقلاب ضربه بزنند. چندی پیش یکی از همین نفوذی ها که مشاور یکی از وزرا بوده و در قراردادهای بین المللی دخالت مستقیم داشت را شناسایی و به وزیر معرفی کردیم. این نفوذی ها که پیش تر رهبری معظم انقلاب نسبت به حضورشان هشدار داده بودند به راحتی آسیب های بزرگی را به ملت وارد می‌کنند.

معاون حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین کشور، با اشاره به اقدمات غرب برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: دشمن امروز برای به چالش کشیدن انتخابات نقشه کشیده و اسم طرح خود را انتخابات سرخ گذاشته است. مقصود او از این عبارات، انتخاباتی است که باید در آن خون ریخته شود. تحقق این هدف دشمن از طریق دو قطبی شدن انتخابات است که بهترین اقدام علیه دوقطبی شدن، حفظ وحدت انسجام و یکپارچگی است.

وی در پایان با اشاره به تحولات اخیر آمریکا بیان کرد: با سرکارآمدن ترامپ که عقل و فهم درستی در سر ندارد آقایانی که دم از مذاکره برد برد می‌زدند جرات نمی‌کنند به مذاکره با آمریکا بیاندیشند.

ارسال نظرات