خبرهای داغ:
در وصیت‌نامه شهید مرتضی آجرلو آمده است:
سفارش من به برادران و خواهرانم این است که سعی کنند ادامه دهنده راه شهدا باشند. امام را دعا کنند و برای این انقلاب که ثمره‌ی خون صدها هزار شهید است، دلسوزی کنند و خود برای این انقلاب از جان و دل بکوشند.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۳۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهید مرتضی آجورلو در 14بهمن سال 1345، در روستای گاوزمین بخش آبگرم از توابع شهرستان قزوین به دنیا آمد. پدرش ابراهیم علی، کشاورز بود و مادرش معصومه نام داشت. مقطع تحصیلی ابتدایی را به پایان رسانده بود و به کار کارگری مشغول بود که توسط بسیج به جبهه اعزام شد. 24 آذر 1362، در بانه کردستان به شهادت رسید. پیکرش درب روستای زادگاهش به خاک سپرده شد.

در متن این وصیت‌نامه می‌خوانیم:

اینجانب به عنوان امانتی بودم که از جانب خداوند برای چند روز امتحان در این دنیا به شما پدر و مادرم عطا شد. اگر مرا از دست دادید ناراحت نباشید؛ بلکه باید احساس شادی کنید که فرزندتان را در راه اسلام و قرآن هدیه کرده‌اید.

مادر و پدر مهربانم! اگر من فرزند خوبی برای شما نبودم، باید مرا ببخشید و امیدوارم که مرا حلال نمایید.

خدا را شکر می‌کنم که مرا به این راه که پایان آن شهادت، یعنی همان راه و مرام سرور آزادگان، امام حسین(ع) است، راهنمایی کرد.

سفارش من به برادران و خواهرانم این است که سعی کنند ادامه دهنده راه شهدا باشند.

امام را دعا کنند و برای این انقلاب که ثمره‌ی خون صدها هزار شهید است، دلسوزی کنند و خود برای این انقلاب از جان و دل بکوشند.

ماه ها بود که قصد رفتن به جبهه داشتم، ولی هربار با مخالفت مسئولین روبرو بودم که می‌گفتند: " ما نیرو لازم نداریم! " تا این که خداوند این توفیق را نصیب من هم کرد.

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها