به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه ساوجبلاغ و سازمان بسیج کارگری؛

اختتامیه مسابقات فوتسال جام فجر یادواره شهدا آتشنشان

اختتامیه مسابقات فوتسال جام فجر یادواره شهدا آتشنشان با شرکت 23 تیم و با حضور فرماندهی محترم سپاه ناحیه ساوجبلاغ سرهنگ پاسدار علی لشگری و دیگر مسئولین شهری در باشگاه 9 دی سپاه ناحیه ساوجبلاغ برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۱۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اختتامیه مسابقات فوتسال جام فجر یادواره شهدا آتشنشان با شرکت 23 تیم و با حضور فرماندهی محترم سپاه ناحیه ساوجبلاغ سرهنگ پاسدار علی لشگری و دیگر مسئولین شهری در باشگاه 9 دی سپاه ناحیه ساوجبلاغ برگزار گردید.
 
اختتامیه مسابقات فوتسال جام فجر یادواره شهدا آتشنشان

سرهنگ پاسدار علی لشگری در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا آتشنشان سخنان خود را با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) آغاز نمود و اظهار داشت: دو نعمت نزد بندگان مجهول است نعمت سلامتی و نعمت امنیت.
 
وی افزود: اگر این دو نعمت در حال حاضر در بین ما نبود شما نمی توانستید مسابقه بدهید و ما هم نمی توانستیم مسابقه برگزار کنیم و همه ما این نعمت امنیت را مدیون شهدا علی الخصوص شهدایی هستیم که در حال حاضر در سوریه و عراق از اسلام و ناموس مسلمانان دفاع می کنند.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ساوجبلاغ در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات اظهار داشت: این دوره از مسابقات که به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه ساوجبلاغ و سازمان بسیج کارگری سپاه ناحیه ساوجبلاغ صورت گرفت 23 تیم از ادارات ، شرکت ها و حوزه های مقاومت سپاه ناحیه ساوجبلاغ حضور داشتند.

مرتضی اسدی خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات که به نام شهدای آتشنشان برگزار شد که در این مسابقات از 3 تن از آتشنشانان نمونه شهرستان تقدیر بعمل آمد و در نهایت شرکت مپنا، شرکت شیوا و شرکت زرماکارون مقام های اول تا سوم را کسب کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها