خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع)تاکستان اذعان کرد: بهترین راه حل برای آزادی فلسطین و احقاق حقوق فلسطینیان اراده خود مردم فلسطین است و دیگر کشورها نیز باید از آن‌ها حمایت کنند.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۱۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

حجت‌الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان، در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت افتتاح ششمین کنفرانس انتفاضه فلسطین اظهار کرد: حمایت ایران از مردم و ملت‌های مظلوم برگرفته از آموزه‌های قرآنی و الهی و سیره پیامبر(ص) و ائمه اطهار(س) می‌باشد.

وی با اشاره به سیره زندگی پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: پیامبر در هر زمانی بیشترین حمایت را از مظلومان همه عالم داشتند و به مبارزه با مستکبرین جهان می‌پرداختند.

این مسئول ادامه داد: امام خمینی(ره) نیز به تبعیت از پیامبر(ص) و هم‌چنین دیگر ائمه بزرگوار همواره یار و یاور مظلومان بوده و در مقابل مستکبرین و به‌ویژه آمریکا مقتدرانه ایستادگی می‌کردند.

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان تشریح کرد: ما باید مانند یک چاقو و کاردی که در پهلوی جهان اسلام فرو کردند، یاد بگیریم که در مقابل استکبار بایستیم و از مظلومانی چون فلسطین دفاع کنیم.

صادقی در خصوص مهم‌ترین پیام این کنگره‌ها برای دیگر کشورها مطرح کرد: این کنگره‌ها و حمایت‌های بدون چشمداشت ملت ایران به همه جهانیان نشان داد که باید برای دفاع از مظلومان در هر کجای کره خاکی به پا خاست و در مقابل ظلم و ظالمین ایستاد.

وی ادامه داد: همه جهانیان باید به تبعیت از آموزه‌های قرآنی، سیره زندگی پیامبر(ص)، امیرالمومنین(ع) و دیگر اهل بیت(ع) به دفاع از مظلومان بپردازیم.

این مسئول بهترین راه حل برای آزادی فلسطین و احقاق حقوق فلسطینیان اراده خود مردم فلسطین و اجماع عمومی جهانیان عنوان کرد و گفت: خود مردم فلسطین باید با اراده و مقتدرانه به صحنه بیایند و دیگر کشورهای اسلامی نیز باید به تبعیت از آن‌ها قیام کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان متذکر شد: اجماع عمومی مسلمانان باید بر سر باز پس گیری سرزمین‌هخای اسلامی از دست متجاوزین و مستکبرین قرار بگیرد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها