خبرهای داغ:
استاد دانشگاه های قزوین تاکید کرد: متاسفانه عملکرد دولت یازدهم آنقدر انتقاد برانگیز بوده است که دیگر دولت تاب و تحمل انتقادها را ندارد و با این طرح خواستند برای خود حاشیه ای امن ایجاد کنند ضمنا این طرح نه اسلامی است و نه انسانی.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۱۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

مهدی فیاض استاد دانشگاههای استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص طرح دو فوریتی تامین امنیت مراسمات و سخنرانی ها ارایه شده به مجلس که ضد آزادی بیان است اظهار کرد: با توجه به این طرح مشخص است که این یک پیشنهاد و طرح صد در صدی استبدادی و در نتیجه ضد آزادی ملت و معترضین  است.

فیاض افزود: ارایه این طرح نشان از آن دارد که متاسفانه عملکرد دولت یازدهم آنقدر انتقاد برانگیز بوده است که دیگر دولت تاب و تحمل انتقادها را ندارد و با این طرح خواستند برای خود حاشیه ای امن و فضایی مساعد ایجاد کنند تا کسی نتواند دیگر از عملکرها یا قرار دادهای آنان جویا شود.

وی در پاسخ به این سوال که "آیا مطرح کردن این طرح و نزدیکی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با هم ارتباط دارند؟" و گفت: تصور می‌شود که اگر این طرح اجرا شود این بار انتقاد از روی دوش دولت سبک تر می‌شود،دولت های اصلاح طلب آزادی را فدای توسعه سیاسی خود کرده اند و با اینکار خودشان به خودشان پاتک زده اند.

استاد دانشگاه‌های قزوین تصریح کرد: چگونه است که وقتی کسی مدعی توسعه سیاسی است نمی‌تواند انتقادها را تحمل کند!در اینصورت باید فاتحه دولت را خواند.

گفتنی است که ارایه این طرح بر خلاف شعارهای شان است و باعث ریزش آرا روحانی در این انتخابات می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه این طرح نه اسلامی است و نه انسانی ضمن آنکه باز گذاشتن باب انتقاد هم در قرآن آمده است و طبق سفارش امیرالمومنین در نهج البلاغه که می‌فرمایند:"حق من آن است که مردم مرا دعوت به راه راست کنند اگر من دچار خطا شوم مردم باید مرا با اندیشه و انتقاد روشن کنند.

فیاض در باب این طرح ادامه داد: از مسولان خواستاریم که اگر در مقابل این انتقادات پاسخی دارند جوابگو باشند در غیر اینصورت خود را اصلاح کنند، چرا که این طرح انسانی نیست و مخالف آموزه های دینی است.

فیاض استاد دانشگاه‌های قزوین از مهمترین اهداف فراکسیون امید در مطرح کردن این طرح بیان کرد: تا به امروز حداقل از تاریخ بعد مشروطه تاکنون دیده نشده که با این صراحت بخواهند منتقدان را تهدید کنند این مسئله میتواند به نوعی زهر چشم گرفتن از منتقدان باشد.

1007/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها