رئیس مجمع کانون های فرهنگی چهار محال و بختیاری گفت: رابطین فرهنگی هیئت های مذهبی در کانون های فرهنگی و تبلیغی عضومی شوند.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۰۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جواد محمودی با بیان اهداف تشکیل کانون های فرهنگی تبلیغی، وحدت و همدلی بین فعالان فرهنگی، به‌ویژه در هیئت های مذهبی را مهم ترین شاخص پیشرفت در فعالیت ها و برنامه های پیش رو دانست.

محمودی افزود: برای گسترش و تقویت فعالیت های فرهنگی، آموزش رابطین هیئت های مذهبی در مرحله ی اول و مسئولین و اعضای هیئت های مذهبی در مرحله ی دوم، لازم است.

رئیس مجمع کانون های فرهنگی و تبلیغی در ادامه با اشاره به حضور روح الله مومن نسب، کارشناس فضای مجازی در استان، بیان کرد: روح الله مومن نسب، شنبه ۷ اسفند ساعت ۱۰ در دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد و ساعت 15 در دانشگاه شهرکرد با حضور دانشجویان پیام نور و دانشگاه شهرکرد ، با موضوع بررسی چالش های فضای مجازی گفتمان دانشجویی برگزار می شود.

محمودی گفت: نشستی با مسئولین و دبیران کانون های فرهنگی تبلیغی استان و فعالان فرهنگی یکشنبه هشتم اسفند در تالار جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی، با موضوع ادیان و فرق برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش ها و گفتمان ها، نحوه ی استفاده ی درست و نحوه ی مدیریت فضای مجازی است و تمام تلاش مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی چهار محال و بختیاری این است که بتواند زمینه ی درست استفاده کردن و درست مدیریت کردن این فضا ها را به قشر جوان و نوجوان آموزش دهد.

رئیس مجمع کانون های فرهنگی و تبلیغی چهار محال و بختیاری ادامه داد: در تفاهم نامه ی انجام شده بین مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی و شورای هیئت های مذهبی این استان، تصمیم بر این است که رابطین فرهنگی هیئت های مذهبی در کانون های فرهنگی تبلیغی عضو شوند که آموزش و مدیریت فرهنگی هیئت ها و تغذیه ی فکری آنها از سوی کانون های فرهنگی تبلیغی انجام شود.

محمودی بیان کرد: عضویت رابطین فرهنگی هیئت های مذهبی در کانون های فرهنگی باعث ایجاد وحدت و انسجام بیشتر فعالیت های فرهنگی مشترک می‌شود و این مجمع با دعوت از اساتید نخبه ی کشوری می تواند سبک زندگی اسلامی را بهتر به مرحله ی اجرا بگذارد.

ارسال نظرات