خبرهای داغ:
مجتبی آراسته گفت: طرح بزرگ کنارگذر آران و بیدگل و کاشان نقش پررنگی در توسعه اقتصادی آینده سفیدشهر خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۰۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اران وبیدگل، رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل از آزادسازی مسیر کنارگذر کاشان، آران و بیدگل، سفیدشهر و مشکات و آغاز عملیات عمرانی آن خبر داد و عنوان کرد: طرح بزرگ کنارگذر در دو نقطه‌ی ورودی و خروجی با مشکلاتی مواجه شده بود که مشکل ورودی آن واقع در دارالسلام مرتفع شد.

مجتبی آراسته با اشاره به مشکل خروجی کنارگذر که از اراضی کشاورزی سفیدشهر عبور می کند اظهار کرد: از مردم سفیدشهر تقاضا داریم در آزادسازی زمین‌ها و احداث بخش پایانی کنارگذر همکاری لازم را با راه و شهرسازی شهرستان داشته باشند.

وی با تشکر از جدیت و اقدامات شورای اسلامی شهر سفیدشهر برای تسهیل احداث کنارگذر خاطر نشان کرد: طرح بزرگ کنارگذر آران و بیدگل و کاشان نقش پررنگی در توسعه‌ی اقتصادی آینده‌ی سفیدشهر خواهد داشت.

آراسته با تشریح طرح های دیگر حوزه‌ی راه سازی در سفیدشهر اضافه کرد: تعریض جاده‌ی سفیدشهر به کاشان و زیرگذرهای سفیددشت و نوش آباد از جمله طرح های اجرایی در سفیدشهر است که این شهر و سه روستای دیگر را به طور ایمن به مرکز شهرستان متصل خواهد کرد.

گفتنی است کنار گذر آران و بیدگل به طول ۴۶کیلومتر از دارالسلام کاشان شروع می شود و تا محدوده ابوزیدآباد، سفید شهر و مِشکات ادامه دارد که نقش مهمی در کاهش ترافیک شهرستان های کاشان و آران وبیدگل خواهد داشت و آران و بیدگل را از بن بست جغرافیایی خارج می کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها