جمشیدی توجه و اهمیت به توانایی زنان را یکی از راه‌های رسیدن به توسعه پایدار دانست و افزود: ارتقاء جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف موجب رشد و شکوفایی جامعه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۹۳۵۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه امروز زنان کشور ما در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی افتخارات زیادی کسب کردند، گفت: یکی از افتخارات مازندران، زنان ورزشکار مازندرانی هستند که تا کنون موفق به کسب مدال‌های مختلف ملی و جهانی شدند.
 
مریم جمشیدی در نشست مشترک کارشناسان مشارکت‌های اجتماعی و نمایندگان مجامع استانی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در سالن اجتماعات مجتمع عظیمی این شهرستان، اظهار کرد: برگزاری این نشست فرصت خوبی برای رسیدن به تبادل اطلاعات و دست‌یابی به نقطه نظرات مشترک برای رسیدن به اهداف متعالی است.

وی توجه و اهمیت به توانایی زنان را یکی از راه‌های رسیدن به توسعه پایدار دانست و افزود: ارتقاء جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف موجب رشد و شکوفایی جامعه می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه اهمیت ورزش و ارتباط آن با جسم و روح بر کسی پوشیده نیست، به مشارکت اجتماعی تأکید کرد و افزود: مشارکت‌های اجتماعی رابطه معناداری با توسعه اجتماعی و پایدار در تمام زمینه‌ها دارد.

جمشیدی برنامه محور بودن،استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌ها، اجتناب از مسائل حاشیه‌ای و افزایش ارتقاء آگاهی را مهم‌ترین عامل کاهش آسیب‌ها و دست‌یابی به موفقیت‌ها دانست.

وی توجه به بحث آموزش را مهم‌ترین برنامه امور بانوان استانداری مازندران دانست و گفت: هیچ جامعه‌ای بدون توجه به آموزش نمی‌تواند ادعای پیشرفت کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها