کشاورزی مازندران با حمایت میلیاردی توسعه می یابد

در سفر هیأت دولت به مازندران 250 میلیارد ریال برای توسعه باغ در اراضی دیم شیبدار، 170 میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی آب‌بندان‌های سطح استان و 370 میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری به بخش کشاورزی مازندران اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۸۲۹۳۴۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  مازندران، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: در سه سال اخیر 314 میلیارد تومان از محل کمک‌های فنی اعتباری، توان تسهیلات و منابع داخلی بانک‌ها در بخش کشاورزی جذب شد.

محمود گرجی اظهار کرد: امسال 178 میلیارد تومان اعتبار برای 689 طرح کشاورزی در قالب بسته رونق تولید به متقاضیان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه از سال 93 تاکنون در بخش کشاورزی برای 11 هزار و 872 نفر ایجاد اشتغال شد، افزود: 714 میلیارد تومان برای ایجاد شغل و افزایش تولید در بخش کشاورزی مازندران تسهیلات پرداخت شد.

این مسؤول از جذب 71.2 میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی در سال‌های 93 و 94 خبر داد و گفت: امسال هم 131 طرح کشاورزی به مبلغ 108 میلیارد تومان از همین محل اعتباری به بانک عامل معرفی شد.

گرجی خاطرنشان کرد: سه سال اخیر 5 هزار و 343 دستگاه انواع ماشین‌آلات کشاورزی وارد مزارع استان شد که برای این تعداد ماشین‌آلات 187 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی گفت: در سفر هیأت دولت به مازندران 250 میلیارد ریال برای توسعه باغ در اراضی دیم شیبدار، 170 میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی آب‌بندان‌های سطح استان و 370 میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری به بخش کشاورزی مازندران اختصاص یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها