مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان در گفتگو با «بسیج»:

اصل ولایت فقیه و قانون اساسی برای خارج نشدن از خط امام(ره) است

حجت الاسلام یحیایی گفت: امام خمینی(ره) ولایت فقیه و قانون اساسی را برای ما به یادگار گذاشتند که اگر می خواهیم از راه خارج نشویم و دچار اختلاف نگردیم باید این دو یادگار را حفظ کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۹۲۶۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
حجت الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه این مردم بودند که با پیروی از خط امام خمینی(ره) باعث نابودی نفوذ استکبار جهانی در ایران شدند،گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران وحدت مردم با یکدیگر بود که ولایت باعث این همدلی شد و باید شکر گزار آن باشیم.
 
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بالاترین نعمتی است که خداوند به ما داده است زیرا بعد از انقلاب بین مردم برابری و برادری ایجاد شد در حالی که بر لبه پرتگاهی از آتش قرار داشتند و شرایط مساعدی نداشتند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان با اشاره به اینکه خط مقدم دفاع از دین هیچ وقت خالی نخواهد شد، خاطر نشان ساخت: امروز ولایت دردنیا در اوج عزت قرار دارد که اگر ما نسبت به آن سستی کنیم افراد دیگری مانند لشکر فاطمیون در افغانستان و لشکر زینبیون از پاکستان و لشکر حیدریون در عراق ولایت را تنها نخواهند گذاشت.
 
حجت الاسلام یحیایی اضافه کرد: امام خمینی(ره) ولایت فقیه و قانون اساسی را برای ما به یادگار گذاشتند که اگر می خواهیم از راه خارج نشویم و دچار اختلاف نگردیم باید این دو یادگار را حفظ کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار