مسئول مرکز اردویی سپاه انصارالحسین(ع) در گفت‌وگو با «بسیج»:
ترکمان با بیان اینکه بسیج یک برند جهانی است و توانسته به خارج از مرزها ورود کند، گفت:تفکر بسیجی چیزی جز انقلابی گری، مدیریت جهادی، استکبارستیزی و دشمن ستیزی نیست.
کد خبر: ۸۸۲۹۲۶۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
حسن ترکمان مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) همدان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه بسیج توانسته جایگاه اصلی خود را در جامعه به دست بیاورد و در عرصه های مختلف علمی،سیاسی،اقتصادی، اجتماعی،فرهنگی و ... شاهد هنرنمایی بسیج هستیم، گفت: بسیجیان عزیز با تبیین وضعیت موجود، باید با استقامت، پایداری و روحیه انقلابی راه خود را ادامه دهند و با عمل به گفتمان امام خامنه‌ای عزیز، نقش و کارکرد خود را نشان دهند.
 
وی ادامه داد: اکنون‌که 38 سال از فرمان تاریخی امام (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین گذشته، می‌توان گفت بسیج یک برند جهانی است و توانسته به خارج از مرزها ورود پیدا کند و حال ثمره این شجره طیبه را در سوریه و عراق مشاهده می‌کنیم.
 
مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه خاطر نشان کرد: تفکر بسیجی چیزی جز انقلابی گری، مدیریت جهادی، استکبارستیزی، دشمن‌ستیزی، ایثارگری و تکلیف گرایی نیست و بسیجیان به بسیجی بودن خود افتخار کنند، چون الگوی تمام‌عیار بسیجیان امام علی علیه‌السلام است که تمام وجودش وقف اسلام بود.
 
ترکمان در پایان افزود: نتايجي كه بسيج بعد از تشكيل داشته شامل نقش آفرینی در پيروزي انقلاب تا بعد از جنگ و مشاركت مردمی است و باید گفت که بسيج از بطن مساجد تشکیل شده و اولین نتيجه آن هم مبارزه با منافقين و تروريست بود آن هم زمانی که مشكلات مديريتي مطرح بود.
ارسال نظرات