مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
ماهانی با بیان اینکه استکبارستیزی جزو اصول انقلاب اسلامی ایران است، گفت: برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع نفوذ و استکبارستیزی در پایگاه های بسیج، موجب آشنایی مردم با هویت اصلی دشمن می شود.
کد خبر: ۸۸۲۹۲۶۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
صابر ماهانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه بسیج، آخرین امید دشمن برای نفوذ در کشور را به ناامیدی تبدیل کرده است، گفت:برگزاری نشست های  بصیرتی با موضوع نفوذ و استکبارستیزی،اقتصاد مقاومتی، حجاب و عفاف و سبک زندگی اسلامی، آموزش افسران جنگ نرم، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوعات روز و... از جمله برنامه هایی که بسیج می تواند با برپایی آن در پایگاه های بسیج و مساجد، موجب آگاهی بخشی به آحاد جامعه در زمینه دشمن شناسی و شناخت هویت اصلی استکبارمی شود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: ادامه مبارزه با استکبار یا همان استکبارستیزی جزو اصول انقلاب اسلامی ایران و برنامه‌های قرآن کریم و وظیفه مسلمانان در اسلام است.
 
ماهانی با بیان اینکه دانش‌آموزان ایران نماد تمام ارزش‌ها در دنیا هستند، خاطر نشان کرد: دانش آموزان در سال‌های 57 و 58 به همراه دانشجویان وارد عرصه انقلاب شدند و توانستند در 13 آبان 58 به همراه دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کنند و نشان دهند که استکبار ستیزی از ابتدای انقلاب، مورد توجه قشر دانش آموز واقع شده است.
ارسال نظرات