مسئول سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با «بسیج»:
گودرزی با بیان اینکه رهبری آگاهانه امام خامنه ای موجب شکست توطئه های دشمن شده است، گفت: آمریکا در طول سالیان پس از انقلاب اسلامی، تلاش کرده تا با نفوذ، به پیکره انقلاب ضربه بزند که بحمدالله ناکام مانده است.
کد خبر: ۸۸۲۹۲۵۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه آمریکا قصد دارد با تحت فشار قرار دادن ایران به وسیله قطع‌نامه‌ها، ایران اسلامی را در چارچوب‌های مشخصی قرار دهد و مانع ایفای نقش فعال در جهان توسط جمهوری اسلامی شود، اظهار داشت: عدم پذیرش تبدیل ایران به قدرت برتر منطقه، تحریم‌های تسلیحاتی و ممانعت از مقابله با تروریسم و اعتراض به ایفای نقش ایران در مهندسی تغییرات منطقه و... شاهد این ادعاست.
 
وی با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا تلاش کرده است تا با ایجاد حلقه‌های نفوذ، برنامه‌های استکباری خود را به مرحله‌ ی اجرا برساند، اظهار داشت: آمریکا اولین نشانه‌گذاری و حلقه نفوذ را با هدف قراردادن دولت موقت مهندس بازرگان آغاز کرد که با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و رهبری امام راحل این نقشه ناکام ماند.
 
گودرزی در پایان به تشریح طرح ریزی‌های آمریکا و استکبار جهانی برای ایحاد حلقه نفوذ پیرامون سایر شخصیت‌های بلندپایه در دولت‌های گذشته پرداخت و افزود: خوشبختانه تاکنون با رهبری آگاهانه امام خامنه ای این توطئه ها با شکست روبه‌رو شده است.
ارسال نظرات